• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym (Sant...)
    Pregga skrev 2010-03-16 12:44:12 följande:
    Men du snackar ju inte om att älska, utan ta hem en tjej för sex! så var kommer älska in i sammanhanget! haha tack för omtanken men jag har ett liv som jag e mkt nöjd med tack =) hahaha våldsverkare, skulle vår dotter komma hem med en sån som dig....ja då hade det nog gått våldsamt till! du förstår, han har en friskt syn på kvinnor!
    Jag pratar om både och. För det är ett faktum att både sex och kärlek kan uppstå även om åldersskillnaden är STOR.

Din man vill alltså styra över er stackars dotter genom att förbjuda henne att leva sitt egna liv? Låter sorgligt, stackars henne.
  • Anonym (Sant...)
    Pregga skrev 2010-03-16 12:49:22 följande:
    Jo man ser ju att han bara vill provocera så man kan ju undra vem som e bitter ?! som du säjer, lika bra att ignorera denne pers inlägg. kommer ju inget vettigt fr det håller ändå!
    Nej jag vill inte bara provocera. Det var ju faktikst DU som tog upp det där med 20-åringen och 38-åringen. För du anser ju att även MYNDIGA 18-åringar inte får ha en relation med en äldre man.

Ni är så fruktansvärt trångsynta.
  • Bubbis10

Blir bara mer å mer glad över att jag funnit världens goaste man med frisk kvinnosyn, som dessutom ser skillnad på barn å vuxna! han e rädd om mig å vår dotter.....jag är såå nöjd med mit liv! Tänk vad många tjejer skulle få det bra å få träffa en som han mitt livs kärlek{#lang_emotions_heart}

• Gravid2010
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 12:44:04 följande:
    Precis, alla är olika. Du vill inte ta hem en 18-åring, helt okej.Men vissa kanske vill det, och det är väl knappast något fel i det eller?
    Näe inget fel i det. Alla gör vi saker av olika anledningar.

Men du pratar om inskränkta, bittra 30+ kvinnor eller hur? Bara genom den meningen så påvisar du samtidigt vem som är den inskränkta bittra 30+.

Diskussionen handlade om en 15 åring.. I mina ögon är det stor skillnad på en 15 åring och en 18 åring.
  • Anonym (Sant...)

Men nu låter jag er fortsätta att tramsa i denna tråd, jag skriver inget mer.

Vet att jag har rätt, ni fel.

Och kom ihåg, helt plötsligt så kanske jag och din 18-åriga dotter blivit kära, och har myspys ihop, hahahahaha.

( NU provocerade jag lite )

Ha det bra alla.

• Anonym (Bonnie)

Hade också blivit äcklad kan inte hjälpa det. Blev äcklad bara av min kille va tillsammans men en 16 åring när han va 25..

• Anonym (27år)

När jag va 14 va jag tillsammans med en 23åring...Han va häftig" hade bil,körkort å jobb så det va ju ball för mig att vara tillsammans med honom. Han va helt frisk! Jag gjorde slut med honom när min pappa fick veta ålderskillnaden och han blev senare tillsammans med en tjej i min klass, de e förtfarande tillsammans  nu 13 år senare så jag förstår inte varför åldern ska vara sånt tjafs...

Den 15åriga tjejen din man knullat med attrahera din man och hon hade andra också så den som utnyttja va nog hon. Jag e nu 27år och skulle aldrig kunna vara tillsammans med en 15åring men det e jag, många andra tänker som mig och andra tänker tvärtemot.

Din man har lämnat det bakom sig och vill vara med dig...Se det så ist! Han tar bra hand om DIN son som e 8 och nu ska få ett gemensamt barn nu snart.
    Han må va över 30 men kanske sakna sin ungdom och det v a därför han va me ung tjej. Jag vet många unga tjejer som vill ha äldre män för dem har mer å ge, precis som äldre män vill ha unga tjejer för att de e just det...unga. En 15åring vet vad hon gör,  det e inte så att hon blev tvingad heller.

när man e 18år får man knulla precis vem fan man vill, och en 50åring får knulla en 18åring om han/hon vill det. varför all denna diskussion kring sex å ålder

• Anonym (Äcklad)

Jag har träffat en äldre man när jag var yngre. Nu är jag bara äcklad av det hela. Dom flesta tjejer som träffar äldre killar vill ha en fadersgestalt och killarna utnyttjar tjejerna. Jag trodde att jag älskade honom när jag var yngre men har insett att jag aldrig gjorde det utan ville ha uppmärksamhet. Han hade psykiska besvär vilket säkert kan förklara varför han ens kom på tanken att vara tillsammans med mig när jag var 14 år.
    Det är olagligt och ligger inte i betraktarens ögon när det kommer upp i en domstol. Annars kunde alla pedofiler säga att dom trodde 10 åringen var en 18 åring.
    Till er som tycker att åldern inte spelar roll fast barnet är yngre.
    Tänk om en 23 årig tjej skulle ha sex med TS son som är 8 år. Det skulle vara ganska äckligt?

• Bubbis10

Åter igen en anonym med åsikter om att det e ok för en vuxen att ha sex med en 15 åring som är ett BARN! suck asså...

• Anonym (löjligt)

Du bittra kvinna...lite lammkött smakar gott =) 28 å legat med 16 ;) Mums...på bådas villkor å hur nice som helst :P

Svar på tråden Min vidriga man