• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:55:02 följande:
    jag tror ingenting, men hade jag varit henne så hade jag ju självklart undrat vart hans gräns går. han är ju inte helt att lita på om man säger så
    nej, det e han inte! kan han inte slita sig fr sex sidor där en 15 åring befinner sig, såå har man nog inte mkt spärrar-som han sj sa, jag kunde inte hålla mig...var går gränsen då?
  • elinnnnn
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:54:41 följande:
    Tror du helt allvarligt att han vill ha sex med sitt barn?
    varför låter du så chockad? finns ju massa incest fall ... det är ju liksom inte helt osannolikt att det skulle hända!
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:56:42 följande:
    nej, det e han inte! kan han inte slita sig fr sex sidor där en 15 åring befinner sig, såå har man nog inte mkt spärrar-som han sj sa, jag kunde inte hålla mig...var går gränsen då?
    exakt. som en vuxen människa borde man ha mer kontroll över sig själv
    BF: 100810 enligt RUL
  • Reglementet
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:55:02 följande:
    jag tror ingenting, men hade jag varit henne så hade jag ju självklart undrat vart hans gräns går. han är ju inte helt att lita på om man säger så
    Hur får du det till att han inte är att lita på? Han har haft sex med en 15-åring. Han var inte otrogen, varken mot ts eller någon annan. 15-åringen var varken hans styvbarn, eget barn eller ens någon väns barn.

Att börja dra såna slutsatser är väl att hoppa lite väl långt.
  • Reglementet

Så bara för att han har haft sex med en 15-åring, vill han ha sex med sina barn?

• Reglementet

Om man har sex med någon i sin egen ålder, vill man då automatiskt ha sex med sina syskon?

• Bubbis10
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:54:41 följande:
    Men det är väl inget fel i att tycka att tonåringar är attraktiva? Vad gör du om ditt x kommer på att han är bisexuell, eller homosexuell? Tror du helt allvarligt att han vill ha sex med sitt barn?
    Homosexualitet har väl INGET med saken att göra!
    Å som Elinnn skriver, klart man undrar om han inte har några spärrar när han resonerar att han inte kunde låta bli, VAD kan han inte låta bli nästa gng?
  • Bubbis10
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:59:38 följande:
    Om man har sex med någon i sin egen ålder, vill man då automatiskt ha sex med sina syskon?
    Märks på ditt resonemang nu att du inte e särskilt gammal!
  • Reglementet
    Pregga skrev 2010-03-16 14:01:09 följande:
    Märks på ditt resonemang nu att du inte e särskilt gammal!
    Jaså? Hur gammal är jag då?:P
  • Kali B

En man på ca 23 år i Dalarnas län praktiserade som gympalärare.
    Han var inte med någon äldre än 16, det var hans absoluta gräns, jag var nämligen 16 år själv vid den tidpunkten.
    Han gick förövrigt under öknamnet "fjortisraggaren", eftersom detta var den ålder han föredrog.

En tjej som jag kände väl berättar för mig att hon som 13 åring hade ett förhållande med honom, hon trodde att det var en fin och jämställd relation. Eftersom hade berättat för henne att hon var väldigt mogen för sin ålder, samt att han respekterade henne.
    Att han sedan tvingade till sig samlag, hennes oskuld, genom att köra som en galning på skogsvägar med henne bredvid tills hon sa ja till sex sågs också som ok, för hon sa ju ja, och var mogen för sin ålder.

Det lustiga är att han håller på med precis samma sak idag, utnyttjar och skövlar småtjejer.
    Knullar dom, förnedrar dom för att sedan säga att hon var ett luder som frestade honom...egentligen.

Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
Svar på tråden Min vidriga man