• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Bubbis10

Konstigt,de mest störda här inne på Fl lyckas alltid skriva anonymt?? kan antagligen inte stå för sina sjuka läggningar....

• Plutteli
    Pregga skrev 2010-03-17 20:08:39 följande:
    Konstigt,de mest störda här inne på Fl lyckas alltid skriva anonymt?? kan antagligen inte stå för sina sjuka läggningar....
    Fast det är inte en sjuk läggning att tända på yngre, så länge de inte är könsmogna och har former som ett litet barn. Tonåringar är en helt annan sak även om det som sagt inte är önskvärt att vuxna drar på tonåringar så är det inte sjukt eller olagligt!
  • Kössen

kvinnors ständiga problem...
    Han har ett förflutet, Hon var 15=byxmyndig...

Hur kommer det sig att tjejer så ofta ältar killens förflutna?

• Bubbis10
    Plutteli skrev 2010-03-17 20:10:34 följande:
    Fast det är inte en sjuk läggning att tända på yngre, så länge de inte är könsmogna och har former som ett litet barn. Tonåringar är en helt annan sak även om det som sagt inte är önskvärt att vuxna drar på tonåringar så är det inte sjukt eller olagligt!
    Såå du tycker inlägget anonym (mm) e frisk menar du? hahaahahha
    tillåt mig små le, Du å jag kommer aldrig dela åsikt gällande detta! Du tycker som du gör, vilket e uppenbart. Å d-samma gäller för mig!
    Så ngt mer å diskutera har inte du å jag, du tycker det e ok för en vuxen man å ha sex med en flicka på 15 år! det tycker INTE jag. Thats it!
  • Anonym (Mm)

så länge det är lagligt skulle väl alla män välja en liten tonåring, fast och fin i hullet och len och mjuk ... än en saggig, utsliten gammal kärring

• Bubbis10
    Kössen skrev 2010-03-17 20:12:54 följande:
    kvinnors ständiga problem...Han har ett förflutet, Hon var 15=byxmyndig...Hur kommer det sig att tjejer så ofta ältar killens förflutna?
    Ts
    hade frågat sin kille innan dom inledde en ralation om just detta å han hade nekat å ljugit för henne! Hade hon vetat så hade hon kunnat välja utifrån det men nu fick hon ju aldrig den chansen, å jag förstår henne! Han var 30 år, tösa 15! Normalt att Ts reagerar.
  • Bubbis10
    Anonym (Mm) skrev 2010-03-17 20:13:57 följande:
    så länge det är lagligt skulle väl alla män välja en liten tonåring, fast och fin i hullet och len och mjuk ... än en saggig, utsliten gammal kärring
    OK? såå varför gör inte ALLA män det för då?
  • Kössen
    Pregga skrev 2010-03-17 20:14:23 följande:
    Tshade frågat sin kille innan dom inledde en ralation om just detta å han hade nekat å ljugit för henne! Hade hon vetat så hade hon kunnat välja utifrån det men nu fick hon ju aldrig den chansen, å jag förstår henne! Han var 30 år, tösa 15! Normalt att Ts reagerar.
    personligen tycker inte jag att min mans förflutna är relevant så länge det inte handlar om våld, pedofili osv.
    jag var 21 när jag träffade honom, han 34, 13 år skiljer det...sen är det självklart skillnad på 15 år och 21.
  • Plutteli
    Pregga skrev 2010-03-17 20:12:55 följande:
    Såå du tycker inlägget anonym (mm) e frisk menar du? hahaahahha tillåt mig små le, Du å jag kommer aldrig dela åsikt gällande detta! Du tycker som du gör, vilket e uppenbart. Å d-samma gäller för mig! Så ngt mer å diskutera har inte du å jag, du tycker det e ok för en vuxen man å ha sex med en flicka på 15 år! det tycker INTE jag. Thats it!
    Fast det är en jävla skillnad på att anse att det är fel och inte önskvärt och kalla det sjukt/perverst.
    Ang. Anonym (mm) så tycker jag varken bu eller bä ang. "friskheten" i det inlägget, känns mest som det var till för att jävlas. Och OM det inte skulle vara det so what? Så länge han/hon inte anser det lika tändande att dra på en 6 åring som en 16 åring med en kropp som kommit i puberteten så bryr jag mig inte! Jag tycker det är ok för en vuxen att ha sex med en tonåring på 15 OM hon själv vill och OM han är ansvarsfull i det hela för att hon inte skall fara illa. Dvs. totala motsattsen till hur TS snubbe verkar ha hanterat situationen!
  • Plutteli
    Anonym (Mm) skrev 2010-03-17 20:13:57 följande:
    Det är ju lagligt, men du vet, alla har olika preferenser
    Min sambo  tex. vill ha lite mer än en snygg kropp och blir väldigt avtänd av omogna personer oavsett ålder, således ska det MYCKET till innan han tänder på en 15 åring som ganska så garanterat är på en helt annan nivå än han är (han är 27).
Svar på tråden Min vidriga man