• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym (Mm)
    Pregga skrev 2010-03-17 20:15:13 följande:
    OK? såå varför gör inte ALLA män det för då?
    för att man vill ha nån som stryker ens skjortor medan man letar
  • Bubbis10
    Kössen skrev 2010-03-17 20:16:42 följande:
    personligen tycker inte jag att min mans förflutna är relevant så länge det inte handlar om våld, pedofili osv.jag var 21 när jag träffade honom, han 34, 13 år skiljer det...sen är det självklart skillnad på 15 år och 21.
    Exakt, det är SKILLNAD på att vara 21 å 15! men Ts hade frågat han innan om just detta pga hon sj blivit utnyttjad å han ljög om det, därav tråden!
    Plutteli skrev 2010-03-17 20:17:00 följande:
    Fast det är en jävla skillnad på att anse att det är fel och inte önskvärt och kalla det sjukt/perverst. Ang. Anonym (mm) så tycker jag varken bu eller bä ang. "friskheten" i det inlägget, känns mest som det var till för att jävlas. Och OM det inte skulle vara det so what? Så länge han/hon inte anser det lika tändande att dra på en 6 åring som en 16 åring med en kropp som kommit i puberteten så bryr jag mig inte! Jag tycker det är ok för en vuxen att ha sex med en tonåring på 15 OM hon själv vill och OM han är ansvarsfull i det hela för att hon inte skall fara illa. Dvs. totala motsattsen till hur TS snubbe verkar ha hanterat situationen!
    Ok, men JAG tycker det e sjukt av en vuxen man att ha sex med en flicka som fortfarande går i högstadiet, bor hemma hos mamma å pappa! Å det är MIN åsikt!
    Anonym (Mm) skrev 2010-03-17 20:20:27 följande:
    för att man vill ha nån som stryker ens skjortor medan man letar
    haha du e ju bara inne för att provocera :) men men...det e ju så uppenbart att man inte ens kan ta dig på allvar!
  • Anonym (Mm)
    Pregga skrev 2010-03-17 20:24:00 följande:
    haha du e ju bara inne för att provocera :) men men...det e ju så uppenbart att man inte ens kan ta dig på allvar!
    ja precis, ni är snygga och underbara jag skulle aldrig sätta mig i en sits där kvinnans pappa sätter gränserna och skulle inte kunna tänka på henne som nåt annat än ett barn. men det är skönt att provocera lite!
  • Plutteli
    Pregga skrev 2010-03-17 20:24:00 följande:
    Man behöver inte nödvändigtvis gå i högstadiet för att man är 15, de flesta i min gymnasieklass åk 1 var 15 och en av mina vänner flyttade hemmifrån i samma ålder. Och ja, du får tycka att det är sjukt men det är inte samma sak som att de defacto ÄR sjukt.
  • Bubbis10
    Anonym (Mm) skrev 2010-03-17 20:26:11 följande:
    ja precis, ni är snygga och underbara jag skulle aldrig sätta mig i en sits där kvinnans pappa sätter gränserna och skulle inte kunna tänka på henne som nåt annat än ett barn. men det är skönt att provocera lite!
    {#lang_emotions_wink} hahaha mm.....
  • Anonym
    Shadilly skrev 2010-03-16 23:18:00 följande:
    Är det någon som sagt att en 30-åring med en 18-årig flickvän är pedofil? Isf har jag nog missat det inlägget...
    Ehhhhh, du? "Det spelar ingen roll vad man kallar barnaknullarna för". . . "Barn har du ju satt som "under 18". Det går inte att tolka som mycket annat än att en person som knullar en 17-åring är barnaknullare = pedofil.

(jag skrev inget om 18-år, jag skrev om 17).
  • Anonym (Men?)
    Anonym skrev 2010-03-16 23:06:14 följande:
    Jag menar inte att "käfta", men jag förstår verkligen inte argumentet. Visst kanske hon inte riktigt vet vad hon vill, men det kan väl vara många situationer i livet när man inte gör det? Det kanske inte han gör heller? Så länge det bygger på ärlighet och öppenhet från båda ser jag inget fel i det. Återigen talar jag om förhållanden, inte bara sex. Folk kan ju bli kära och intresserade av varandra, menar jag. Visst kan man tänka att de nog inte har så stor chans att "lyckas", men att utmåla det som fel tycker jag är att gå för långt. Att tala om pedofili är bara töntigt.
    Varför är det töntigt att kalla det för pedofili? Det är faktiskt att gå över en klar och tydlig gräns anser jag.

Jo, om det bygger på ärlighet och öpppenhet osv, som en utopi så vore det väl bra. Tyvärr tycke rjag inte att det fungerar så.
  • Anonym
    Anonym (Men?) skrev 2010-03-17 21:34:10 följande:
    Varför är det töntigt att kalla det för pedofili? Det är faktiskt att gå över en klar och tydlig gräns anser jag. Jo, om det bygger på ärlighet och öpppenhet osv, som en utopi så vore det väl bra. Tyvärr tycke rjag inte att det fungerar så.
    Nehe, att kalla en 30-åring som har sex med en 17-18 för pedofil är töntigt och det värsta är att det förringar vad pedofili verkligen handlar om. Det finns flera i tråden som skrivit om hur de träffade sina äldre respektive i den åldern, och de är tillsammans fortfarande, så utopi är tt ta i.
  • Reglementet
    Pregga skrev 2010-03-17 19:35:25 följande:
    haha ok, men vet du vad...jag bryr mig föga om hur gammal du e :) helt ointressant, men du resonerar ju lite udda för att vara en vuxen bara.
    Hur resonerar jag konstigt? Att jag inte tycker man ska skrika att han är ett svin och döda honom direkt eller?
  • Bubbis10
    Reglementet skrev 2010-03-18 06:21:22 följande:
    Hur resonerar jag konstigt? Att jag inte tycker man ska skrika att han är ett svin och döda honom direkt eller?
    haha nej det va inte så jag menade heller, men att du tycker det e ok på ngt vis alls e för mig konstigt!
Svar på tråden Min vidriga man