Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

va va va??!!! har du mammadater utan oss!??!! vad är här för ngt?!

i morgon efter jobbet är du välkommen förbi en snabbis. när ungefär tror du att det blir? Jag kommer hem ungefär vid 6 och så kommer barnen hem vid sju ungefär.... Annars när ska du åka på torsdag? Är nästan enklare för mig att ta med mig det på morgonen när jag åker till fsk. men det som passar bäst för dig funkar för mig.

• flingansnö

ok, jag svänger förbi dig på torsdag strax efter 9. lämnar G 9 så det funkar bra.

• flingansnö

ha ha ha, som "the good old days" när jag var ganska ny i tråden och vi med lätthet skrev fem sidor om dagen, ibland mer. En gång när de andra  i tråden inte var så glada var dock när Mirjam (mirix) och jag diskuterade hela melodifestivalen i realtid..... med några inlägg om varje låt...... det blev ngra sidor.....

• flingansnö

Puh, jag fick klart mina paper igår! De är inte särskilt bra, men jag får iaf in dem, och så får jag väl kompletera dem sen. Idag ska jag ha föredrag om en författare och en bok. Det går nog bra.... om jag bara lyckas komma ihåg allt jag ska säga.... jag är så trött så knappt vet vad jag heter..... Så ringde de från fsk och Gustav är sjuk..... han hostar och hostar och hostar, nästan tills han kräks.... stackarn.... som tur är så har vi ju farmor och farar, så farfar fick slänga sig i bilen och åka och hämta lillkillen.... så nu har de båda barnen hos sig.

• flingansnö

Hej hopp!

Har en liten paus från läsandet. Jag har skrivit ut samanfattningar på alla texter som jag nu försöker memorera.....får väl se hur det går.... jag känner lite som att om jag klarar denna tenta, då är det ngt allvarligt fel på hur tentan är uppbyggd.... men det vore skönt....

Gustav har nästan inte hostat ngt alls idag, hostade mkt inatt, så det blev inte så mkt sova, men nu verkar det vara bättre iaf. Hoppas att han får sova i natt, för jag har inte kraft att vara vaken en natt till.

Presentationen gick bra i går iaf. Det blev lite rörigt, för en fågel fick knäpp utanför fönstret precis under min pres, och flög in i förnstret gång på gång på gång.... stackarn....men annars gick det helt ok.

Tror på tisdagsdate även för mig men är lite osäker... beror lite på hur jag mår och vad jag orkar och så.

IKEA frukost tisdag 7/12 10:00
    LillaT + 1
    Lina + 1
    Rut + 1
    Steffi + 1
    Machina + 1
    flingan +1 (kanske)

• flingansnö

nja, vi får se om det blir ngt Ikea för mig i morgon.... Gustav ramlade ur vår säng för en stund sedan och slog huvudet i dörren som stod öppen.... slog upp ett sår i huvudet.... det har slutat blöda nu, och han sover, men jag måste vara vaken och kolla honom under natten så att han inte blir medvetslös....  Får väl se om jag måste åka in med honom till akuten eller ej.... blir iaf VC i morgonbitti, får se vad de säger...

• flingansnö

Therese: Stackars dig! Hoppas att du får sova i natt!!

lillagrodan: Välkommen till tråden! Jag har min son på fjällens förskola och jag är supernöjd! De är verkligen superbra där!! Vi får massor med stöd till Gustav som är nydiagnosticerad med autism, och han trivs jättebra! Vi har även ställt lillasyster i kö dit.

• flingansnö

Ha ha ha Judit, vi har sagt Gul sida eftersom det är där G går. Men vi har sagt att det inte spelar ngn roll ifall det blir blå, ifall de har ont om platser! Men vill ju helst att hon blir Mask eller Myra.

• flingansnö

Hej hopp!

Tack för en trevlig fikastund idag tjejer! Jag var nog egentligen för trött, men det var skönt att komma ut lite! Jag fick åka till Sumpan sen och lämna manges måndaskort och nu har jag en liten lugn stund hemma innan hämtningen av G.

Svar på tråden järfällatråden 9