järfällatråden 9
Matglad: grattis till V på 4-årsdagen! Hoppas han har en toppendag!
Matglad: grattis till V på 4-årsdagen! Hoppas han har en toppendag!
Flingan: hur gick det med paketleveransen? Jag är inge badhustjej tyvärr så inget dejt där för mig.
Jag tror jag måste stryka mig från tjejmiddagen 5 mars. Blir lite mycket därikring tyvärr...
Nu har Tor gått från 3 tänder ena dan till 6 tänder nästa!
1975: spännande! Då är det på g nu då! Lycka till!
Mumrik: kör med gröt till frukost till Selma tycker jag.
1975: jag håller!
1975: lycka till! Hoppas han kommer idag!
Det låter ju så på dina symptom och slemmisen som gått och så.
Vi som ska springa Vårruset, ska vi ta och anmäla oss? Vilka var vi nu: Lilla T, tip, Flingan, Matglad, RutanE och Mumriksfru. Stämmer det?
Är det fler som vill vårrusa? 6 tjejer till så har vi två lag! Vore superkul ju!
Flingan: skönt att det känns bättre! Kram!

Rut: lycka till i helgen! Vi ska göra detsamma på måndag (då stortjejen är hos farmor och farfar). Kommer bli kämpigt...
1975: hur går det? Vad säger storasyrran om lilla Theodore? Mysigt med en nyfödd liten bebis!
Matglad: superbra att du anmäler oss! Och självklart anmäler vi oss alla 7.
Men utteröga, häng på! Det längsta jag nånsin sprungit är 2 km och jag ska ju vara med.
Steffi: vad har hänt med ditt knä?
Stackare!
Själv har jag ont i ryggen sen en timme tillbaka ungefär. Det bara högg till när jag fixade med disk i diskmaskinen. Hoppas det är tillfälligt!
Flingan och Mumriksfru: vad underbart att vara ute med mannen i sitt liv på tu man hand!
Härligt!
Idag har jag och idun varit på gympan. Nu badar hon (med pappa) och jag har precis kommit in från en sovpromenad med Tor. Han behöver sova så att han är en glad bebis när vi ska på 5-årskalas i eftermiddag.
Flingan: ja, det brukar vara mycket folk på gympan, men kom, kom! Nästa vecka kommer vi inte gå för då ska Idun ha sitt kompiskals. Men annars går vi i princip varje söndag.