• Emma

Septemberbarn 2009 DEL 3

Då är vi inne på den tredje tråden och våra små söta barn har redan hunnit bli lite drygt 6 månader! Här fortsätter vi att diskutera vitt och brett, delar med oss av tips och erfarenheter.

Tidigare Septemberbarn trådar:
    Septemberbarn 2009: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m47488443.html 
    Septemberbarn 2009 del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49584450.html

Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49786328.html

Basilikaté -tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m46828313.html

Vi som hänger här är:
    Tridde: Fabian 090901
    Åsa1976: Saga 090908
    Balder77: Arvid 090909
    Bubba80: Emil 090910
    lupin84: Theo 090911
    Strimma: Miliam 090914
    Emma: Mattias 090916
    nadia bk: Tidus 090917
    Myart: Olle 090917
    Radeklev: Alexander 090918
    Sephiroth: Loke 090918
    annet 80: Melker 090918
    pamsa: Saga 090919
    Erkegris: Hamilton 090920

Allt vad du vill att andra ska göra för dig, det ska du också göra för dom!
  • Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3
  • idamarja
    MammaAlex skrev 2010-06-15 20:47:09 följande:
    Ida-Marja: Så mysigt att vara hemma så länge. Hade jag med velat. Hade till och med kunnat vara hemmafru fast inte där jag bor nu, gärna i typ los AngelesCool
    ja det är mysigt, känner mig lyckligt lottad som har den möjligheten. hehe, lyxhemmafru då? ja tycker hemmafru i norra norrlands inland låter lika bra ;)
  • Sephiroth

Tänkte bara tipsa om att Babyproffsen har väldigt bra rea på britax high-way och multi-tech i helgen! Vi ska förmodligen dit och köpa en high-way om någon finns kvar, trots att vi bestämt oss för att sälja eller skrota forden. ;)

Lokes första tand av de fyra är nere nu iaf. Tre kvar. =)

• Emma

Ja, det var tråkigt att han inte gillade huset lika mycket som jag. Men men, det går fler tåg.

Härligt att en tand är nere iaf sephiroth!

Idag är det så jävla fint väder här! Men inte lika varmt... Jag tog på mig priatbyxorna och t-shirt... Och det är bara 2 grader i solen än sålänge... Min mamma kommer hit sen idag och det ska bli trevligt som fan!

För övrigt så håller jag på och söker jobb. Börjar få idetorka på vad man ska skriva. Har ni ngt förslag?

• MammaAlex

Blev inte den sovmorgonen jag hade hoppats på. Klockan 6 vaknade prinsen=) Så jag skickade upp maken att ha honom den halvtimmen innan han sticker till jobbet. Solen skiner här också! hoppas det blir lite värme med idag då.

Alexander 090918 radeklev.blogg.se
  • Strimma
    Sephiroth skrev 2010-06-15 22:39:00 följande:
    Tänkte bara tipsa om att Babyproffsen har väldigt bra rea på britax high-way och multi-tech i helgen! Vi ska förmodligen dit och köpa en high-way om någon finns kvar, trots att vi bestämt oss för att sälja eller skrota forden. ;)

Lokes första tand av de fyra är nere nu iaf. Tre kvar. =)
    jag tycker ni ska fundera en gång till. vi har en high-way som extra stol. och säger bara REN SKIT. dålig kvalitet. och bältet mellan benen förlänger sig själv :( vår är inte använd alls mycket men är redan sönder i sömmarna :(
  • Strimma

Emma- Va kul att kolla på hus :) Du tror inte att han tycker om det när han fått smälta det några dagar?! ;)

• Sephiroth
    Strimma skrev 2010-06-16 07:05:42 följande:
    jag tycker ni ska fundera en gång till. vi har en high-way som extra stol. och säger bara REN SKIT. dålig kvalitet. och bältet mellan benen förlänger sig själv :( vår är inte använd alls mycket men är redan sönder i sömmarna :(
    Whyyy oh whyyy Strimma? Why did you tell me?

Vad faen ska jag då köpa för stol? Du kanske bara fick ett måndagsex?
  • Bubba80

Hallå tjejer.

Hoppas eran dag har börjat bättre än min. Har en total depp-dag idag.
    Men man måste väl ha det ibland oxå.

Solen skiner iaf o det är varmt. Ska försöka åka o klippa mig idag... om jag hittar något drop-in, så känner man sig lite fräschare oxå

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Filip -05 & Emil -09 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Emma

Sephiroth: Vi har en Hi-Way och är jättenöjda. Våran stol har inte alls uppfört sig som Strimma berättar Vi har haft våran sen början av januari iallafall så det är ju ett bra tag nu.

Strimma: Nej, dessvärre så är han ju inte så positiv än heller... Han gillade inte läget heller. Vilket jag gjorde... Typiskt... Men men, det kommer ut fler hus. Hoppas bara att det blir samma mäklare för hon var verkligen kanon!!

Bubba80: Skickar lite styrka härifrån!

• Sephiroth
    Bubba80 skrev 2010-06-16 10:15:58 följande:
    Hallå tjejer.

Hoppas eran dag har börjat bättre än min. Har en total depp-dag idag.
    Men man måste väl ha det ibland oxå.

Solen skiner iaf o det är varmt. Ska försöka åka o klippa mig idag... om jag hittar något drop-in, så känner man sig lite fräschare oxå
    Hoppas du mår bättre nu! När det är depp-dag är verkligen allt hemsk. Jag har också en sån idag, men har feber och pms. Jättebra kombo verkligen! Hoppas du hittar en klipptid! Jag hade gärna gått och klipp mig, men det är repdag idag så karln är nog inte hemma förns tidigast 18-19
    Emma skrev 2010-06-16 10:54:44 följande:
    Sephiroth: Vi har en Hi-Way och är jättenöjda. Våran stol har inte alls uppfört sig som Strimma berättar Vi har haft våran sen början av januari iallafall så det är ju ett bra tag nu.

Strimma: Nej, dessvärre så är han ju inte så positiv än heller... Han gillade inte läget heller. Vilket jag gjorde... Typiskt... Men men, det kommer ut fler hus. Hoppas bara att det blir samma mäklare för hon var verkligen kanon!!

Bubba80: Skickar lite styrka härifrån!
    Jo jag hade för mig du skrev det. Tror nästan att Strimma måste råkat på ett måndagsex. Enligt "svägerskan" så är det den bästa stolen iaf, och hon jobbar på babyproffsen. Tror nog att det alltid finns någon som ogillar en viss stol.

Har som vanligt bloggat lite tandbilder för den som har ett tråkigt liv. ;)
Svar på tråden Septemberbarn 2009 DEL 3