MammaAlex skrev 2010-06-18 22:15:27 följande:
Ja det är stor skillnad på olika märken. Vissa är ju superstora och andra jättesmå.
Lindex eget märke tycker jag brukar vara dem som blir små först, fast det kanske är annorlunda med stjärnserien. Jag har inte haft några kläder därifrån.
Var hemma hos en kompis förra veckan som har två söner och fick en hel hög med byxor i stl 80 så det lär jag ju inte behöva köpa=)
Hittade ett hus idag på hemnet. Ligger precis så nära skogen som vi vill att det ska ligga men ändå i byn. Det är på 143+75 kvadrat och en tom på 1100 kvadrat. De ska bara ha 725 000 för det. Undrar vad som är fel... tänkte gå på visningen i vart fall. Ser hyfsat fint ut på bilderna så det känns lite konstigt att det är så billigt. (kan ju tillägga att hus i denna byn brukar ligga strax över miljonen om de inte är alltför risiga)
Hoppas det går bra för er på loppisen balder! Var inte mer än 3 år sedan vi flyttade senast så vi har inet så mycket skit just nu=)
Vad blev det för bil sephiroth?
Fotbollen var trevlig förutom att laget vi höll på fick stryk med 4-0 Men Alex hade roligt, satt och pillade med grusen på gången och tycker det var skoj...
Hoppas ni alla får en härlig helg! Jag ska iväg med syföreningen på äventyr, vet bara att vi ska ha med oss grejer för att kunna sova ute och badkläder=) Första natten utan min lille plutt.....
Spännande med hus! Kan du inte länka till huset på Hemnet så att vi får se?
Vi ska och kika på ett idag. Vi är båda ivriga som sjutton! Det är ett hus i närheten av där vi bor nu (ca 150 m ifrån vårt...), i samma kvarter. Det är bara "nybyggda" hus här, förutom detta enda äldre hus. Det ligger på ytterslinga, hörn, och har lite avskilt läge trots att det alltså ligger i kvarteret. 1,5 plans med källare, tomt på ca 5000 kvm. Trodde aldrig att huset skulle säljas. Det är inte ute hos mäklare ännu, utan vi hörde på omvägar att det skulle säljas, så vi ringde till ägarna. Vi ska få komma och titta idag efter lunch. Tyvärr ville de inte uppge något pris, så mardrömmen är att vi älskar huset och sedan ska de ha typ 2 mille för det + att det måste renoveras för flera hundra tusen...
Nåväl, vi får se hur det går! Håll tummarna!
Sephiroth: Grattis till bilköpet! Vad blev det för någonting?