idamarja skrev 2010-06-16 21:44:47 följande:
wow, eller nått, jag blir paff, vilka stora killar ni har :) eller, snarare vilken liten kille jag har, min lilla räka bär upp stl 68, har börjat rensa bort stl 62 nu, men vissa saker funkar ännu. han har en del 74 men det blir lite väl pösigt. vi dopar maten med rapsolja o minimax näringstillskott, men han gör av med så mkt, därför jag inte riktigt vill att han ska börja gå för tidigt, då gör dom ju av med ännu mer.
men han mår ju bra nu o går ju upp sakta men säkert, så det e ju ingen fara :)
idag har ja sytt lite, så himla kul när man hinner göra något, eller jag har hållt på flera dagar, klippt ut en dag, sicksackat en dag o så sytt färdigt idag, några dregglisar o en trikåmössa. håller på med en likadan mössa som han har på bilden där han har kolt på sig. gör en med sommarfoder nu, han måste ha en ny fin mössa när vi ska till fjälls ju :)
annars e det stilla, gubben är fortfarande borta, och kommer väl på lördag, men då är vi på marknad i norge med min mamma, det blir en höjdare :)
idamarja: Min lillskit använder oxå 68 i sina kläder. Har bgörjat gå över till en del 74, men det är mest t-shirts som inte gör så mycket att det är lite pösigt :)
Jag försöker oxå sy lite ibland...men tyvärr så har den tiden mest gått åt till att laga kläder sista tiden

Roligare kan man ha... men min 5-åring sliter säkert hål på 1 par knän i veckan... Billigt värre =(
Senaste jag hann med att sy, var en tjockare dyna till Emils matstol. Som blev riktigt bra =) Jag har sytt den i vaxduk, så det är bara torka av den när det slabbats färdigt
Annars så kan jag säga att min deppdag igår avslutades på topp iaf

Klippte mig och blev riktigt nöjd för en gångs skull (böt frissa till denna gång, vilket var mkt lyckat) Unnade mig dyra hårprodukter

FÖR DET VAR JAG VÄRD
Sen mötte en av mina bästa killkompisar upp mig o vi satt o tjattrade o fikade tills klockan blev alldeles för mycket....ooops

Kom hem klockan 00.30 oooops igen
Idag skall jag småfixa lite här hemma o sen hämta storebror.
Ha en toppendag!