Sephiroth skrev 2010-08-04 12:18:53 följande:
Skulle också vilja ha en till Kotte men skulle aldrig orka med. Har sån sjuk depression på g nu så det skulle aldrig gå. Vill bara börja jobba!
Neeeej, inte deppa (och det ska komma från mig...

). Försök kväva depressionen i sin linda. För mig är det upp och ner hela tiden känns det som (tabletterna tycks inte bita på mig alls...). Jag behöver oftast något att se fram emot/planera för att allt inte ska kännas helt meningslöst. Sjukt egentligen, att jag inte bara klarar av att leva i och njuta av nuet. Oftast mår jag bättre om jag tvingar mig själv ut och hitta på saker i stället för att bara sitta hemma. Ibland mår man ju dock så dåligt att man inte ens orkar ta sig utanför dörren.
Hoppas att det snart känns bättre!
Jag skulle nog må bra av att få komma ut och arbeta till hösten, men maken kan/vill inte vara hemma, så det blir nog jag som hasar runt här hemma t.o.m januari. Vi har ju fått förskoleplats fr.o.m september, men jag tror inte att jag klarar av att lämna lillskrutten ännu.
Jag befinner mig i Lycksele med familjen. Snart ska vi knalla ner till hotellets lekrum och sedan blir det minigolf, restaurangbesök och sedan bad/spa. I natt kanske knatte sover hela natten...

I morgon blir det besök i djurparken och sedan Lyckoland. Ska bli spännande att se vad lilleman tycker om djuren. Han blev alldeles till sig i trasorna över ett akvarium nere i hotellets lobby, så fiskar är tydligen en hit!
Har funderat på ögonoperation, men då jag lider av någon slags fobi vad gäller ögon (ett under att jag klarar av att sätta in linserna...) så vågar jag inte. Man måste ju vara vaken under laserbehandlingen. Han dock en kompis som gjort det och han är mycket nöjd! Jag använder nästan alltid linser. Trivs inte i glasögon, så de åker bara på på kvällskvisten. Använder månadslinser och nu börjar det bli dags att beställa nya. Har kört med Synsams tidigare, men jag tvivlar på att de är det mest prisvärda.