Knubbe12 skrev 2010-08-06 22:06:39 följande:
Gör så (annars har Halebop trevliga priser...

)! Jag måste också ta tag i det här med arbete. Känner mig helt apatisk bara jag tänker på det... Det jäkligaste är att jag liksom inte har några kontakter som kan fixa in mig någonstans. Känns så jobbigt då det är så ont om arbeten här uppe. Jag har åratal av studier bakom mig, med höga betyg + år av arbete, men det finns inte ett förbannade arbete att söka. Har ett poäng kvar att ta så att jag får ut min grundskollärarexamen. Tog bara ut förskollärarexamen förra hösten, för det skulle ju finnas sååå många tjänster att söka. Blä... Har varit ute en enda tjänst i sommar i hela Norrbotten, i en kommun som ligger långt härifrån...
Hur många dagar i veckan tar ni andra ut fp?
Idamarja: Vad härligt med en kusin! Längtar tills våra barn också får en liten kusin...
Nu ska jag lägga lillskrutten. Jag tror att jag dööööör av skratt; han tittade nyss in i vardagsrummet, nybadad och med tuppkam. "Jaha Arvid, tänker du gå och lägga dig?" Då vinkade han åt mig och kröp i väg mot sovrummet
Trippen till Lycksele var jättetrevlig! Trots björnar, vargar och lodjur tyckte Arvid mest om fiskarna...

Väntade i evigheter på att få se en järv, men de kanske är nattdjur?
Din jävel! :-P Du lurar mig till att kolla mer på iphones. Jag som är så otroligt stark motståndare...
Här tas det ut fulltid på föräldrapenningen, så min är slut i november redan! Vi får förhoppningsvis dagisplats från januari iaf. Måste måste måste verkligen ha tag i ett jobb!!!
Roligt gjort av Arvid förresten. =) Sånt man vill ha på film!
Loke sa hej hej och vinkade åt mig idag. Undrar om det är sådant övningsprat han har kört med länge nu, eller om han verkligen tänker lära sig att säga så.