Emma skrev 2010-08-09 22:39:31 följande:
Hej igen!
Nu känns allt mycket bättre och jag undrar vad det var för konstiga känslor jag hade förut
Just nu är jag i städartagen. Håller på att sortera ur en massa kläder som inte används och så. Imorgon kommer min mamma hit och umgås så vi får se om jag tar tag och rensar den ena kallgarderoben då eller hur det blir.
Kanske ska prata lite om Mattias också

Han tar sig numera framåt själv. Han sitter på rumpan och drar sig framåt. Snabbt som tusan går det också! Han ålar sig också väldigt snabbt och så har den första tanden bestämt sig för att titta fram. Sylvass är det också kan jag upplysa om. Han ställer sig upp mot allt och vill inte bli runtburen så mycket längre. Eller bara om det är så att man kramas med honom. Inte bär honom så han tittar framåt. Hans farmor bär honom mycket så och det blir ju tungt som tusan så då ändrar hon hur hon håller honom hela tiden och då protesterar han högljutt när det blir för mycket knölande.
Hoppas ni andra mår bra!
Oj så det händer mycket! Roligt som sjutton! =)
Jag mår fortfarande piss men har bestämt mig för att ta tag i det direkt, så imorgon har psyk haft möte och då ska jag ringa och se vad de säger om mig. Ändrar medicin lär det bli iaf för så här kan man inte ha det!
Loke har blivit sjukt rolig senaste tiden. Han härmar verkligen ALLT och man kan lära honom i princip vad man än känner för! Kasta slängpussar, skaka på huvudet, säga hej hej och vinka OCH skaka på sig, lipas, härma ljud.... Säger man tex vad säger kossan så säger han buuuuuu. *s* En spökkossa? Det är verkligen jätteroligt för det är något nytt varje dag!
Det som är mindre roligt är att han fortfarande vaknar på nätterna utan att somna om. Varföööör?
Bubba80 skrev 2010-08-09 22:54:54 följande:
Hej allihopa!
Idag har varit en härlig dag med sol o födelsedag :) Så nu blev man tant då!?

Eller nåt
Så till helgen blir det lite fest...men bara för de närmaste. Gillar inte massa ståhej...iaf inte när det gäller mig själv.
Hoppas du mår lite bättre nu Emma. Inge roligt att vara deppig.
Emils 4:e tand tittade även fram idag. Så skönt för honom :) Han har verkligen haft jobbigt med de 2 sista... lillskrutten
Hoppas alla haft en bra dag
Tjingeling!!!!
Graaaaatttiiiiis!!!