Strimma skrev 2010-09-08 19:36:13 följande:
Hej hej
Förlåt att jag inte hunnit med er det sista...typ hela sommaren. Jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och göra något drastiskt åt det. Så nu har det hänt en hel del positiva förändringar i mitt liv.
Miliam är under sk inskolning på dagis. Han börjar nästa vecka, på samma avdelning som syster sin :)
Hur går det för alla er??? Har ni börjat jobba än?? Dagis??
Ingen som börjat om bebisverkstaden än??? Det är väl dags att göra nr2 för många av er ;)
På tal om älgjakt, imorse när jag kom ut på altanen stod det 3 älgar 20 meter i från mig som stirrade lika häpet på mig, som jag på dem... Lite småkul faktiskt för en fd stadsbo som mig...
Välkommen tillbaka!
Vi fick plats åt Arvid fr.o.m 9/9 på den förskola som var vårt förstahandsval, men efter att ha funderat lite bestämde vi oss från att avstå. Vi tackade nej och har sökt in honom på nytt och hoppas nu på att han får en plats där i januari.
Lillskrutten fyllde 1 år igår!

Helt otroligt vad fort det känns som att tiden går! Här blir det nog ingen fler bebisverkstad, då det känns som att tre barn är rätt lagom.

Maken påpekade dock för någon dag sedan att det skulle vara rätt mysigt med en till...

Annars har det inte hänt så mycket nytt för vår del. Vi har sålt vårt hus och bor just nu i en lägenhet i väntan på vårt nya hus som beräknas stå inflyttningsklart i januari.
Pamsa: Jepp, jag har sett dessa test och gjort flera stycken. Dessvärre får jag olika resultat varje gång, men man får väl i alla fall en liten fingervisning. Just nu funderar jag på Vänsterpartiet eller Feministiskt initiativ. Jäkligt svårt det här...
För alla er som har småskruttarnas födelsedagar framför er kan jag rekommendera ett besök på Toys´r´us! Superrea (antar att det även gäller butikerna söderut)! Sedan vill jag också tipsa om en sida som heter
Wordle.net. Där kan man göra alla möjliga fina saker med bokstäver, färg och form. Jag har gjort några tavlor som ska hängas upp i Arvids rum.