lupin84 skrev 2010-09-11 19:27:26 följande:
Var länge sedan jag var här inne och skrev. Men tiden har bara rusat fram. Jobbar och Theo är hemma med pappa.
Idag fyller han 1 år...fattar inte vart tiden tagit vägen..?=/
Hade barnkalas förra helgen - var lyckat, fint väder så vi satt ute på altanen!
Idag var det kalas med pappa och hans fru, min farmor, Makens föräldrar och syster med pojkvän. Theo har fått massa fint!
På tisdag är de kalas med min mormor, mamma och mina syskon!
Tror dagen vart lyckat och att Theo är nöjd!
Grattis till de andra små som fyllt!
Grattis till förlovningar och annat! =)
På månbdag börjar Theo sin inskolning på förskolan. Ha har fått plats på en småbarnsavdelning - kommer bli toppen tror jag. Mannen kommer ta hand om inskolningen - då jag inte kommer ifrån på jobbet, har själv två inskolningar nu ...
Som sagt vi har ju planer på syskon (försöker), grejen är att min mens nu är sen.. men vågar ej köpa test... vill ej bli besviken...
Nej, nu ska vi ha en lugn mys kväll. Och Theo ska snart sova...
Theo springer utmed möbler och väggar - vågar inte släppa. Eller idag har han tagit både 4 , 3 och 6 steg =O
6 tänder har tittat fram...han är lite snorig, hoppas de blir bättre snarast då de är inskolning på G och BVC = spruta på måndag!
Många duktiga små som går och fixar =)
Duktiga Theo! Har du tagit ett test ännu? Vi håller tummarna för dig. =) Vi vill gärna ha en till bäbis men får lov att vänta tills jag jobbat ett år eller så. Annars har vi faktiskt inte råd. (Trots att karln tycker det, haha.)
q§§ tycker Loke.
Tand sju är uppe nu. Så skönt! Och vi slapp tandbajs även om det var mycket oftare än vanligt. Han har ätit som en häst också! Hur mycket äter era små om de sitter och äter hemlagat själva? Loke äter och äter och äter tills man tar bort maten. :-S Han skulle lätt trycka i sig tio femton köttbullar om han fick det.
Igår fick han oxpytt med grönsaker. Toppfavorit tydligen! Rekommenderas då det är perfekta äta själv bitar redan från start.
Stort grattis iaf till alla som hunnit fylla ett!!
Vi testade Lokes bil han hade som gåvagn förut, och han kunde åka bakåt på den men knappt framåt. Får se om det fungerar bättre med bobbycaren. Får hoppas någon av besökarnas barn kan visa hur man gör.