Bubba80 skrev 2010-09-10 11:35:11 följande:
Oj här har det hänt lite. Kula att Strimma o Pamsa skrivit igen
Själv har jag legat på sjukhus i några dagar

Hemskt... Åkte in akut förra helgen med hemska magsmärtor. Första tanken var ju blindtarmen, men eftersom det kom lika fort som en blixt från en klar himmel, så blev jag lite osäker. Blev inlagd med dropp o morfin och efter lite tester visade det sig att jag hade en cysta som hade spruckit

Jag visste inte ens att jag hade en?
Så där fick jag ligga några dagar och inte nog med det så fick jag dela rum med Agda o Hulda 100 år som låg o hosta o harkla ständigt, så nån sömn vart det inte tal om. Så jag tjatade mig hem till mina älsklingar

Å nu när jag kom hem så har jag dragit på mig en hemsk förkylning o feber.
När jag låg inne så började Emil knata runt... 8 steg som mest och så idag på 1 årsdagen går han från rum till rum. Duktig kille
Vi skall inte fira honom idag utan i morgon... då blir det lite kalas iaf.
Tyvärr så orkar jag inte läsa igenom så mycket nu.
Hoppas ni andra har haft det bra iaf och ett STORT GRATTIS till dom lillskruttar som fyllt

Nej men fy tusan! Har en kompis som också fick åka in akut och hon hade en cysta på ena äggstocken. Gör tydligen ont som f-n. Jobbigt att behöva dela rum med andra kan jag tänka mig, särskilt om de dessutom lever om...

Krya på dig!
Grattis Emil!
Ikväll har vi varit och grattat en kompis dotter som fyllt år och nu blir det att slappa i soffan med ett glas vin. Lillskrutten har hållt igång hela dagen. Jisses, vilken fart han har, jag är helt slut. Han klättrar precis överallt och snokar runt i allt han kommer åt. Leksakerna leks inte med så mycket. Han föredrar att klättra upp och sitta på dem (vilket iofs också är en form av lek

)...