Sephiroth skrev 2010-09-20 13:05:05 följande:
Jo hon blev inte glad alls faktiskt. Blev väldigt fel allt och hon uppfattade tydligen det som att jag tyckte att pojken var störd eller något fel på honom bara för att jag sa "han gör alltid såhär". Jag hoppas att hon förstod senare på kvällen när jag förklarade att jag bara blev ledsen när Loke började gråta. Jaja, det är känsligt att säga till om andras barn det förstår jag. Speciellt när det är första barnet och sådant. Jag skulle dock aldrig någonsin ens antyda att det är något fel på ett barn för att det slåss eller liknande. Han har förmodligen lärt sig det av något äldre barn bara.
Snart börjar han säkert gå! Har vi fler som börjat gå kanske? Har ju tappat nästan hela tråden tyvärr. Radeklev tex har tagit bort mig från facebook och har inte skrivit här på evigheter. Myart kommer heller inte komma tillbaka. Vi Kanske skulle starta en ny tråd?
Idag kollade vi läget på dagiset och fick inskolningstider. Känns så sjukt jobbigt! Min lillgris ska gå på dagis och inte vara med mig? Näää, får se hur JAG klarar det här. *s*
Ja, det är trist. Bra att ni pratade om det i alla fall! Nä, något fel är det ju knappast på barn som beter sig så, det är ju upp till föräldrarna att sätta gränser och säga ifrån. Ofta är det ju där det brister och det man blir irriterad på, inte det lilla barnet i sig.
Spännande med förskola! Fick du ett bra intryck av stället och pedagogerna? Det kommer säkert att gå fint, men jobbigt för föräldrarna är det ju oftast i början
Ja, det är trist att så många försvunnit från tråden... Jag känner dock att jag är mycket angelägen att hålla liv i den vi redan har alternativt skapa en ny för de som vill hänga på. Skulle verkligen sakna att surfa in här och läsa om er alla och era små

.
Radeklev: Vad roligt med en kusin! Här längtar vi också efter en liten kusin, men det tycks inte komma någon inom den närmaste framtiden.
idamarja: Vi håller tummarna för att n-j får vara frisk och att operationen går bra!