Knubbe12 skrev 2010-09-22 20:45:43 följande:
Hur gick det att lämna honom själv?
Det gick helt okej! Han hade vart ledsen en stund innan jag kom när en annan mamma hämtade sin lilla Armando. (cooolt namn!) Men i övrigt gick det bra. Imöra är Johnny pappaledig och ska hämta och lämna och jag ska äntligen få komma till läkaren och förhoppningsvis ändra medicin.
MammaAlex skrev 2010-09-22 21:02:31 följande:
Jo hon kikade lite på tänderna men var mest bara info...
Vi har kommit på ett nytt sätt att borsta hans tänder som funkar bra. Jag lägger honom med huvudet i mitt knä och sedan får jag faktiskt borsta hyfsat länge.
Ja tack och lov var han ju fullt påklädd med mössa o tjock jacka och rullade på sidan så det blev ju inga hårda smällar, något litet blåmärke har vi hittat idag men inte mer.
Angående den här diskussionen som blivit om ny tråd så kan jag förstå Strimma lite. För hade ni hunnit starta en ny tråd så hade ju inte jag hittat hit igen tillexempel och kanske fler andra som bara har lite paus... För min del spelar det inte så stor roll vad som står och inte står i trådstarten då jag ändå alltid döljer den.
Skönt att förskolan funkar bra för Miliam, Strimma!
Det är nog bara att vänja sig vid att de inte är under ständig uppsikt på förskolan. Det är omöjligt oavsett om det är stora eller små barngrupper. Man ska ju givetvis reagera om det händer allvarliga saker. Men som personal kan man inte rapportera minsta lilla. Jag kan bli så frustrerad på att det inte finns tillräckligt med personal och ändå så gnäller alla om att vi vill ha sänkt skatt.... När ska folk förstå vad det innebär att sänka skatterna?
hmm svävade ut lite där=)
Nu blir det skånefruar!
Såklart så hade man isåfall länkat till nya tråden, men det var ändå bara ett impulsförslag och inget jag bryr mig om på så sätt. Tycker dock att det vore trevligt om man skrev in de nya i tråden i trådstarten. =)