Septemberbarn 2009 DEL 3
Pamsa: Självklart håller vi tummarna för er! Det kommer att ordna sig ska du se!Vi har inte sökt någon förskoleplats ännu. Våra andra barn har börjat när de varit 13 respektive 16 månader, och personligen tyckte jag att sonen som började tidigast var alldeles för liten när jag tänker på det så här i efterhand. Efter att ha arbetat inom förskolan är jag helt på det säkra med att jag inte vill att Arvid ska börja när han bara är ett år, så han kommer nog inte att börja förrän i januari. Vi har tre riktigt bra förskolor i närheten, men jag hoppas att han får plats på den av dem som våra andra barn gått i och håller tummarna för att den personal som arbetar där nu är kvar även när han i så fall börjar där.
Tridde: Grattis till jobbbet!

Ja, det här med tro är ju rätt komplicerat... Själv tror jag nog att jag kan kalla mig agnostiker. Jag vill gärna ha något slags bevis innan jag kan säga att jag tror på något.
Men, Sephiroth, menar du att du inte tror på spöken?!
Med spöken, menar du då typ andar? Jag har avfärdat allt sådant förut, men efter en kompis till mig var med om något riktigt jäkla ruggigt (fast fantastiskt på samma gång!) så är jag nu mer öppen för sådant.Apropå spöken och tro, så streamade jag "Flickan från ovan" i går kväll. Bra film, fast glorifieringen av himlen stör jag mig på.
I dag blir det en lugn dag hemma. Barnen ska ta med sig kompisar hem från skola/förskola och min pappa kommer på besök efter lunch. Sedan blir det träning i kväll. I går cyklade jag 1,5 mil. Pust, men oj vad skönt efteråt!
), men det kändes lite underligt.
Får lämna tillbaka dem till veckan. Så trist.