Septemberbarn 2009 DEL 3
Sephiroth skrev 2010-04-19 11:57:14 följande:
Jo det är ketos man hamnar i av allevo. Du kan lätt gå ner flera kilon i veckan om du kör ren diet. Men jag ooorkar inte göra det nu. Lillkotten är fortfarande väldigt gnällig av sig hela tiden. Jag funderar på att ringa och boka en läkartid och kolla så allt är bra med honom. Men varje gång jag funderar på det har han än "bra" dag och så tänker jag att det jhar gått över. *s*Och Balder77, Mitt mått runt överarmarna är ungefär en kilometer, så inte är jag smal direkt. ;) hihi. Brösten är nog två kilometer minst.Här är det oxå gnälligt, men lillstackaren har en konstant rinnande näsa och riktigt jobbig hosta, så vi vet i alla fall anledningen. Skulle egentligen till bvc nästa vecka, men vi fick boka om tiden till i dag och då ska vi oxå få träffa en läkare som lyssnar på lungorna.
Mina bröst är oxå ca 2 km, både på längden och bredden
Efter att ha delammat tre barn har de förut fasta och lagom stora brösten förvandlats till två ådriga mjölpåsar. Man behöver ingen bh längre, bara att slänga dem över axlarna... Tur att man redan har haffat sin man!
Däremot var det en smidig retur måste jag säga, jag behövde bara paketera den och sedan hämtades den av en budfirma i hemmet. Behövde inte ens lägga ut för frakt.
Jag vägde 51 kg när vi gifte oss för ett par år sedan, nu är jag uppe i ca 62-63...