mrslonely skrev 2011-01-05 20:17:24 följande:
Under utredning: har han bara haft kontakter på nätet? Var det bara nu när ni har uppehåll?
Är du säker på att han har träffat dem el ens velat träffa dem?
Mitt ex var inne på en sån sida för några år sen , ljög massa om det oxå, jag blev galen när jag fick veta. Men nu i efterhand så tycker jag inte alls att det är så farligt när jag har fått distans till det. Han ville inte träffa dem å gjorde det inte heller. Det var istället för porrsurfing, fantasier bara.
Om ni dessutom har en paus..? Han kanske bara skriver till folk för att han känner sig ensam å för tidsfördriv d kanske inte betyder ett dugg?
Eller så är det som du säger att han vill träffa nån å har gjort det?
Jag ville bara hjälpa dig att se det lite mera kallt nu när jag är ur det. Så du inte mår piss mer än du behöver
å kanske ångrar dig sen hur du reagerar på det..
Jag väntar själv på beslut nu om jag blir utförsäkrad i februari eller inte
chansen med denna jäkla moderatregering är ju inte stor
men jag hoppas allt jag kan att få forts sjukskrivning för jag kan absoult inte jobba å skulle jag bli utförsäkrad skulle alla mina besvär bli såååååå mkt värre. Å ekonomin så jag inte kommer klara att leva.
Känner igen mig såååå att inte kunna hålla mig från att skriva.
Mitt ex gjorde slut i oktober. Vi har prövat 5 ggr. Var förlovade. Han har tröttnat varje gång efter högst ett år. Då orkar han inte mer å känslorna börjar stängas av.
Vi har haft kontakt sen d tog slut , el jag har ringt, inte han, men det har varit ok om jag vill ringa.
Han säger att han älskar mig, vill komma över mej men inte har gjort d än
men han dejtar en tjej nu å försöker gå vidare
och på nyårsdagen ( dagen vi förlovade oss) så skrev han att han inte orka prata m mig
samma dagen efter
igår sa han att jag inte får ringa mer, han orkar inte prta m mig för han är rädd för bråk
jag frågade honom massa saker om känslor å oss innan, å frågade om han inte mådde dåligt att det var ett år sen vi förlova oss
antar att d e därför han inte vill höras mer
men jag är livrädd
att han inte kommer höra av sig
men han sa att jag inte fick höra av mig måste vänta på honom
men jag tror inte han kommer höra av sig
tror han komme gå vidare
jag vill inte
jag vill ha tllbaks honom han är den rätte för mig
han ville ju samma saker som jag
han har ingen tro kvar inget hopp kvar ingen lust kvar
men han ville samma som jag
å önskade han kunde få lusten kraften å längtan tillbaka
för jag går i terapi ( MBT) och jag har insett mina problem å ska göra allt jag kan för att ändra mig.
Men han vill inte försöka mer
undrar varför han itne saknar mig
även om han inte orkar borde han ju va ledsen
jag har mått så jävligt hela julhelgen , idag orkar jag inte känner mer
har stängt av
är rädd när nästa attack kommer
än så länge har inte terapin hjälpt, mår typ värre då jag inser hur sjuk jag är
men jag hoppas d kommer vända
Måste få fråga på vilket sätt tycker du att MBT behandlingen hjälp dig?