miam85 skrev 2011-06-25 15:47:27 följande:
skorpsmula: sprutor för att mäta hcg värdet.. lämna blod. gör inte du det? det kanske heter ngt annat....
polarlantis: första månaderna är evigheter (känns som år)...men som jag tidigare nämnt så går de sista månaderna jättesnabbt. Tänk att du har dessa snabba månader framför dig, positiv tänk. ett tips är att hitta på ngt att se framemot och inte fastna i tankar..utan unna dig kläder (milstolpe)..jag har låtit mig handla kläder för 1000 kr för varje spruta jag tar tex...sen brukar jag o kille tippa om vad jag har för blodvärde..vilket gör det hela mer avslappnat....kanske dumt..men det gör mig lite lättare mentalt iaf...
sen tror jag på att fokusera på dig, vänner osv...gör allt som gör dig glad, lycka....god mat tex...unna dig lite mer dessa månader...med bullar osv!!!
stor kraaaam
Tack för support! Har ju inte fått provsvaret ännu så kanske jag inte har något att oroa mig för...men att det fortfarande gör ont så här 2 v efter skrapningen gör mig klart oroad...hmm.. Har tagit nytt gravtest och det visade nästintill negativt i alla fall så det känndes bra och positivt! Blev löjligt glad för det...kändes som om hoppet kom tillbaka och att man kanske kan se frammåt igen!
Har lagt all energi på att jobba bort gravmagen och gravkilon nu, och gått ner ett kg så det känns faktiskt bra! SKA ner några till innan vi lyckas igen, bra framtida mål iaf!

Tuttan80 skrev 2011-06-27 21:46:27 följande:
Fick svaret på blodprovet i em o det e under ett nu=)=) Joohhoo
TJOHOOOO!!! GRATTIS!!!