Har nu i eftermiddag börjat få molande mensvärk, hoppas det är normalt efter en skrapning? :\
Det är så himla skönt att kunna orka med saker... innan operationen mådde jag så fruktansvärt illa och det tog hårt på kroppen att gå runt med det. Jag märkte att det var något som var fel, inget missfall här inte.
Det illamåendet jag hade var verkligen inget normalt alls, jag mådde ju så illa att inte Lergigan Comp hjälpte alls på mig som jag fick utskrivet, jag låg hellre i sängen med sambon intill som hjälpte mig att andas igenom illamåendet när det var som värst.
Dofter var jag ju så himla känslig över, så kunde knappt gå utanför dörren om det luktade havslukt eller laga någon mat, så jag kände mig totalt handikappad när jag inte längre orkade göra någonting.
Jag tror även att mitt blodtryck och ev puls ökat sedan jag gjorde operationen, för innan hade jag rätt lågt på runt 105/65 och nu har det legat rätt högt på ca 120-130/70 och hjärtat slår väldigt hårt inuti mig känner jag, aldrig känt såhär tydligt innan.
Nu går man bara och väntar inför första blodprovstagningen efter skrapningen, orolig över det givetvis för vad Hcg värdet ska ligga på, håller mina tummar så gott det går :(