Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Har cyklat två mil per dag denna vecka, och hunnit med två femmor, men idag svek motivationen och rundan fick regna in...
Hoppas hinna med ett styrkepass imorgon och ett milpass på söndag. Nu är det bara två veckor kvar till tjejmilen... Är det någon till här i tråden som ska springa? Jag minns att några skrev om det i våras, men då var jag inte anmäld och tänkte inte ens i de banorna så jag registrerade inte riktigt.
Strechar, strechar och strechar...
Göeborgstjejen: Vad rehabar du? (sorry - glömt)
Göteborgstjej och Kulta: Ah, kämpa på!
Blev åtta km i sävligt tempo ikväll. Skönt att komma ut, trots att det blev lite energilöst. Ibland blir det så också. Kanske borde köra lite intervaller för att få upp tempo, nu blir det mest distanspass.
Har cyklat två mil per dag denna vecka, och hunnit med två femmor, men idag svek motivationen och rundan fick regna in...
Hoppas hinna med ett styrkepass imorgon och ett milpass på söndag. Nu är det bara två veckor kvar till tjejmilen... Är det någon till här i tråden som ska springa? Jag minns att några skrev om det i våras, men då var jag inte anmäld och tänkte inte ens i de banorna så jag registrerade inte riktigt.
Känns liite bättre idag (peppar, peppar). Mannen kommer också hem efter sin konferens så nu får jag en chans att gå en runda och förhoppningsvis funkar det. Provar nog också ett par löpsteg om det inte gör ont när jag går.
Jag funderade på IForm loppet här i Malmö (nästa tisdag) men då jag har ont vågar jag inte ens anmäla mig till 5 km då jag inte kan garantera att jag kan gå den sträckan. Väntar tills nsta vecka innan jag bestämmer mig.
Har lite dålig koll (Sorry!). Är det fler från Malmö här i tråden?
Hur gör ni när ni är lite förkylda? Tar ni en runda ändå eller avstår ni helt?
Inge ont i halsen men täppt och snorig, lite anfådd när man går uppför trappor är jag. Borde man kanske vila lite för att inte göra det hela värre eller kan man ta en liten runda?