Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
läste mitt inlägg själv å insåg hur småländskt de va.. men visst stämmer de bra.. riktigt inbiten å sambo med den värsta.
Ett 5 km trälepass till då, helt ute i skogen är jag nu fast jag knappt ens ser ett träd från fönstret på gymet. Sista semesterdan är full av tappade sugar... *dramaqueen* 
Men 40 minuter ellips och sen en snabb kilometer till som avslutning, så jag kanske får ställa mitt hopp till vågen den här veckan istället, om jag vill ha nåt resultat. Om man nu bara kunde låta bli de där helgkakorna till kaffet... ![]()
Idag känner jag av halsen lite så jag vågade inte ta nån långrunda utan det fick bli en 4km i lagom takt. Känns bra men det återstå och se om natten gör halsen värre eller bättre.
Tror jag ska försöka med lite glass nu innan jag ska lägga mig
Ska ju vara bra för halsen har jag hört ![]()
Mörlin: Det är bara smålänningar som ger sig 'på att'
Bimsan: Återigen, alla pass räknas!!! Du är duktig som håller igång, även om det inte blir precis så som du tänkt dig!