Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Såg nu att det står att det är en flack och snabbana. Blindstyre ![]()
Zezzan: Bara slappna av och rulla med. Det finns mer i dig än du tror just nu. Även om de senaste veckornas träning trilskats med dig så har du en grund att stå på, så himla mycket hinner du inte tappa i kondition. Du fixar det! *peppa*
Har precis kommit från terminens första morgoncrawlkurs. Känns som om jag har klorvatten långt upp i hjärnan.. Men roligt var det!!
Zezzan: Bara slappna av och rulla med. Det finns mer i dig än du tror just nu. Även om de senaste veckornas träning trilskats med dig så har du en grund att stå på, så himla mycket hinner du inte tappa i kondition. Du fixar det! *peppa*
Har precis kommit från terminens första morgoncrawlkurs. Känns som om jag har klorvatten långt upp i hjärnan.. Men roligt var det!!
Ser att det är i alla fall någon mer som ska springa hm i STHLM på lördag.
Själv bankade jag i höften när jag spelade innebandy för några veckor sedan, något jag fick rejäla känningar av när jag spelade fotboll igår. Det blir lätt löpning idag och några mil på cykeln i morgon, vila på fredag och sedan förhoppningsvis ett pers på lördag om höften inte sätter käppar i hjulet.
Har ont i min vad och börjar bli orolig för hur det ska gå på lördag... Känns ungefär som att muskeln dragit ihop sig i kramp, men det är det inte. Inte kul!
Huuu.. Hade tänkt springa kvällens klubbmästerskap, Terräng, 4 km på under 17 min, men si, det gick inte. Satan, vad slitigt det är att springa kort och fort. Tog rygg på snabb-grabbarna till en början, raggaröppnade i 4.15-fart, men det höll bara 1,5 km, sen fick jag släppa efter. Inga jättebranta stigningar men upp och ner hela tiden, samt typ 200 meter på slutet på gräs. 17.54 kom jag i mål på i alla fall.