• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Waimea

LaFontaine: Håll ut.. Crosstrainer är bättre än inget alls! Hjärtat, din viktigaste muskel, gör inte skillnad på konditionsträningen. Alltid en tröst när det känns skit..

Och vad hände här då?? Joo... Jag - harkel- slantlitepåtangenternaoanmäldemigtillgbgvarvet
    Men säg inget till nån. Och jag ska ABSOLUT INTE anmäla mig till Sthlm. Nä. Så det så. Nej, nej, nej, nej, nej...

• LaFontaine
    Waimea skrev 2012-09-10 16:16:51 följande:
    LaFontaine: Håll ut.. Crosstrainer är bättre än inget alls! Hjärtat, din viktigaste muskel, gör inte skillnad på konditionsträningen. Alltid en tröst när det känns skit..
    Hjärtat gör väl ingen skillnad men själen gör det (och skulderbladet men jag kör ct utan att använda mig av handtagen). 

Men det blir bra snart, det är jag övertygad om. Ikväll ska maken få köra en omgång med aloeverakräm och min nacke! 
  • Zezzan

Och vad hände här då?? Joo... Jag - harkel- slantlitepåtangenternaoanmäldemigtillgbgvarvet
    Men säg inget till nån. Och jag ska ABSOLUT INTE anmäla mig till Sthlm. Nä. Så det så. Nej, nej, nej, nej, nej...
    Hahaha kul med varvet ju

Själv testade jag precis lofsans tabatapass. Oj oj kommer nog ha ont imorgon
    Här är passet
    www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon&videoid=2216956&utm_medium=sharing&utm_source=embed&utm_name=tv4play.se 
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • PerG

Haha... Phff.. Vi ses nog i Stockholm också tror jag... ;)

• PerG

Jag leder dock inte ändå... ;).. Vi använder Endomondo och tävlar om kcal vilket gör att det blir en (någorlunda) rättvis kamp eftersom den tar hänsyn till aktivitet, vikt och sånt...

Sen har vi olika deltävlingar med andra mål också...

Waimea skrev 2012-09-09 21:01:09 följande:
    PerG: Haha, vilken knock-out-start. Vi har också en träningstävling på jobbet, men där räknas bara minutrar och då max 120 om dagen, så om du asar runt i knapp styrfart promenerandes får du mer poäng än om du springer som en galning i 45 minuter. Finns inte riktigt en sportslig chans att jag ska hinna träna 120 min om dagen..

Jag har haft en jävligt motig sommar, bitvis, när det gäller löpningen, så jag är fortfarande euforisk över gårdagen. Kom precis hem från en återhämtningsrunda i Speedcross-pjucken. Njutning! 

Zezzan: Neeej, du som trodde du hade fixat foten. Fasen, vad trist.. 

• Themis

En seg femma efter förkylningen. Men nåt är bättre än inget...

För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Waimea
    Themis skrev 2012-09-10 21:50:04 följande:
    En seg femma efter förkylningen. Men nåt är bättre än inget...
  • Jespis

Sprang några intervaller före frukost idag. Näst sista passet före halvmaran på lördag...
    Har ont i höger vad. Tror det kan vara muskelfästet. Promenerade till bion med min klass på fm och nu känns det inte lika mycket. Hoppas att det bara är nerverna som spökar...

• Zezzan

Grym träningsvärk efter gårdagens tabatapass. aj aj aj. Tvingade mig ändå ut på en runda. det blev 4.5km i spöregn och snålblåst. Har sån sjuk träningsvärk i rumpan att det inte gick att springa mer haha. 
    10 dagar kvar till halvmaran och jag är absolut itne där än :-S 

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Löpartråden 13