Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
LaFontaine: Håll ut.. Crosstrainer är bättre än inget alls! Hjärtat, din viktigaste muskel, gör inte skillnad på konditionsträningen. Alltid en tröst när det känns skit..
Och vad hände här då?? Joo... Jag - harkel- slantlitepåtangenternaoanmäldemigtillgbgvarvet
Men säg inget till nån. Och jag ska ABSOLUT INTE anmäla mig till Sthlm. Nä. Så det så. Nej, nej, nej, nej, nej...
Haha... Phff.. Vi ses nog i Stockholm också tror jag... ;)
Jag leder dock inte ändå... ;).. Vi använder Endomondo och tävlar om kcal vilket gör att det blir en (någorlunda) rättvis kamp eftersom den tar hänsyn till aktivitet, vikt och sånt...
Sen har vi olika deltävlingar med andra mål också...
En seg femma efter förkylningen. Men nåt är bättre än inget...
Sprang några intervaller före frukost idag. Näst sista passet före halvmaran på lördag...
Har ont i höger vad. Tror det kan vara muskelfästet. Promenerade till bion med min klass på fm och nu känns det inte lika mycket. Hoppas att det bara är nerverna som spökar...
Grym träningsvärk efter gårdagens tabatapass. aj aj aj. Tvingade mig ändå ut på en runda. det blev 4.5km i spöregn och snålblåst. Har sån sjuk träningsvärk i rumpan att det inte gick att springa mer haha.
10 dagar kvar till halvmaran och jag är absolut itne där än :-S
Någoj som har koll på gbg och kan berätta om denna bana är platt eller backig? www.goteborgsvarvet.se/Global/Kartor/SEED_karta_2012.jpg