Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej hopp! Har skrivit lite om mina tankar angående det här med löpning. Läs gärna:
"Öronmuffar och rosa benvärmare..."
http://ekdungen.blogspot.se/

Sitter och väntar på maken. Först var han med äldste sonen på fotbollsträning, men tjongade i huvudet i en ribba när han stod i mål. Så nu är han på akuten och syr ihop nämnda huvud...
Jag ska bara lufsa 4-5 km i makligt tempo, men skulle helst göra det innan det blir alltför mörkt...
Han var så oberörd själv, så jag tycker mest synd om mig själv som får sitta och vänta!
Han hoppades få komma in snabbt, eftersom han jobbar där och har en del kontakter. Tröttnar han på att vänta är jag rädd att han syr själv.
NU kom han - upp ur soffan och ut på sista rundan före lördag. Gäääsp... (Somnade i soffan!)
Hej hej!
Är det någon här som köper skor på nätet från exempelvis England eller Tyskland?
Har precis gjort det för första gången och kommer nog aldrig handla i butik i Sverige igen!
Vi har samma startider, så då kanske vi ses på lördag! Om jag visste vad jag skulle ha på mig kunde jag berätta det, men det återstår att se...
Kvällens runda var oskön på alla vis. Seg efter att ha väntat länge och somnat i soffan. Och så ont/stel i vaden. Skit! Som grädde på mossen så undrar jag om jag inte åker på den där förkylningen som alla på jobbet fått. Jag har kämpat emot länge nu, så det känns minst sagt pissigt om jag åker på den just nu.