Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Zezzan: Bortsett från broarna tycker jag att Göteborgsvarvet är flackt och lättsprunget, om man bortser från att det är djävulskt mkt folk, då. Ett trevligt lopp.
La Fontaine: Hoppsan. Kändes det ok ändå?
Jepsis: Det ÄR kul med intervaller. Särskilt korta där man får brassa på. Det får absolut fart på 40-åriga tanter
Tweetie: Underskatta inte effekten av nummerlappen på bröstet, publiken och det faktum att det är lopp! Gå ut lugnt, hitta ett tempo du känner att du kan hålla hela vägen och tillåt dig att gå i vätskekontrollerna. En 20 sekunders gåpaus har i princip ingen negativ effekt på tiden du springer på, eftersom du blir piggare när du har fått lite återhämtning och kan springa på. Ta det lugnt, njut av din dag och din prestation och se till att det blir en positiv upplevelse. Och för allt i världen - gå inte med när snabbisarna sticker iväg vid starten! Bestäm dig för att ta det lugnt i början och spara krafterna till en spurt i slutet, när alla snabbisar är trötta och du har chansen att springa om!
Ja jag funderar lite på att anmäla mig till gbgvarvet. Men får se hur det känns efter den 22 september först. Omjag nu klarar att ta mig runt halvmaran i Oslo. Foten kändes idag igen liiiiiiite. Och jag är förskyld och kan ej träna. Har nu itne tränat något som helst på 2 veckor
Känns dåligt som tusan.
Klart du ska anmäla dig!! Det är ett riktigt roligt lopp med enormt mycket publik och är ju em riktig folkfest... Man är nästan publik som löpare eftersom det är så mycket kul som händer längs banan (tycker jag)... ;)
Dessutom är det väl bra att ha ett mål efter Oslo HM så att man har något att sikta på till nästa år?
Och du, vänta INTE till efter Oslo HM! Det blir troligen fullt redan denna vecka så in och anmäl dig omedelbums!!! Inget att tveka på!! ;)