Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Har vaknat i Sthlm och försökt få ner hotellfrukosten bland alla fjärilar i magen... Nu sticker maken och kör ett cykellopp i Hammarby och jag promenerar iväg till nummerlappsutlämningen. Önskar att jag inte blev så nervös! Om sisådär 6h30 bär det av!
Lycka till ni som ska springa idag
Gissa vad som hände igår då jag var i skolan? Jajamensan fotj***ln började göra ont igen. Blir snart GALEN!
Hej, här en nybörjare!
Började "springa" i maj, klarade några hundra meter innan jag fick rejält håll. Benen vill springa men konditionen är kass. Blev sjuk och hade uppehåll till juli, och sen juli har jag sprungit någorlunda regelbundet..
Men jag klarar inte av att springa nonstop. Måste pausa lite och sen fortsätta. Varför är det så? Även på löpbandet är det så, och jag klarar bara 4 km. Snacka om NYBÖRJARE!
När jag väl springer så springer jag rätt snabbt, så kanske därför jag blir trött fort? Vill så hemskt gärna bara spriiiiinga..
:)
Gah! Klädångest solen skiner, men vindarna är kyliga. Och så målgång mellan 18 och 18.30 - då är det ju kväll! Långärmat och långbent?
Jag hade nog kört på capribyxor och tshirt. Men jag år väldigt varm av mig och svettas lätt