Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Känns redan bättre! Jag tycker egentligen som du och hade inte tänkt bry mig om den där tiden.... Men det är kul att se om man förbättras i alla fall!
Grym disciplin verkar du ha ja! ;)... Disciplin och en förstående sambo/maka/make krävs nog för att få ihop det? ;).. Jag saknar nog tyvärr båda men skulle nog kunna öka min träningsmängd en hel del med lite större förståelse från frugan (fast det innebär ju inte bara förståelse utan även lite uppoffring för henne också med barnen förstås).. Jag tränar oftast efter 22 när hela familjen sover och det är väl inte helt optimalt egentligen. Försöker lägga in lunchpass då och då också så man får se solen mär man springer.. ;)
Tyvärr får jag ofta lite gliringar ibland när jag vill sticka iväg på t.ex. ett längre långpass på helgen (som är svårt att hinna i veckorna) men förståelsen är nog ändå typ hundra gånger större idag än för något år sedan! Jag försöker ge motsvarande möjligheter som jag själv vill ha men hon utnyttjar dem inte...
Känns redan bättre! Jag tycker egentligen som du och hade inte tänkt bry mig om den där tiden.... Men det är kul att se om man förbättras i alla fall! Jag är inne i en rejäl svacka. Efter milen kändes det för mycket i fötter o knän så jag tänkte vila en vecka-10 dagar, under den tiden har jag lyckats paja ryggen med med.yogan o andra ryggövningar (har beställt läkartid för det) samt att jag nu är dödsförkyld... så det har inte blivit någon löpning på över 2 veckor! Katastrof :( Och när jag inte kommer ut för att springa har jag noll disciplin på matintaget.... usch..... tror jag smugit upp till 60 kg nu, trivs bäst runt 57... blääh