Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej! Jag har följt er länge men inte skrivit för jag har inte själv löptränat. Tidigare gjorde jag det men när jag fick mitt första barn för fyra år sedan (har totalt två barn nu) så fick jag en förlossningsskada som jag opererades för i våras så jag har inte kunnat löpträna på ett tag. Hur som helst nu är jag igång igen sedan en tid tillbaka.
Jag har ett par barfotaskor från Merrell som jag har provat på gymmets löpband tre gånger. Då har jag kört 10-20 min och gått och sprungit omväxlande. Det har gått bra, jag har inte känt något speciellt i benen utan det har känts bra. Idag sprang jag 4 km i skogen med skorna och då sprang jag hela tiden och jag känner inget i benen. Det känns som vanligt, bra alltså! Jag har läst att man lätt får kramp i vaderna och grym träningsvärk. Gör jag fel eller varför känner jag inget sådant?
Icebugs för 699kr på campadre just nu.
Velar mellan Icebugs anima och ett par icebugs pytho2-L. Vilka hade ni köpt?
De heter "BuGrip" om de är med broddar, annars är de utan..
Alltså
Anima = utan broddar
Anima Bugrip = med broddar..