Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Kikar in i tråden igen efter att ha lyst med min frånvaro ett tag. Kämpar på med min utmattning och har stränga order från terapeuter att hålla min löpning på LÄMPLIG nivå och helt utan mål eller förväntningar om framgång. Det är otroligt svårt för en prestationsnörd som jag. Nu har jag till slut börjat finna glädje även i detta stilla lunkande, men det är ju inte mycket att rapportera hem om
tar mig i alla fall yttre gånger i veckan i snitt och håller mig just nu runt 5 km varje gång och låter dagsformen bestämma farten skönt och meditativt.
Ingen löpning imorgon. Gör för ont och foten är lite instabil.
Jag har super svårt att motivera mig till att bege mig ut. Jag fryser så himla mycket just nu. Ute snöregnar det och jag fryser ännu mer
Lyckades tvinga ut mig själv. 5km på en totalt värdo tid men det skiter jag i. Huvudsaken är att jag begav mig ut.
TIll dig! Gött!Äntligen en kort tur igen! Ryggen har pajat igen och jag får den inte fixad förrän i januari/februari nån gång. Tills dess kan jag varken springa särskilt långt eller särskilt fort. Dagens 23 minuter på bandet var lika ljuvliga som de var vidriga. Mest ljuvliga dock
Skulle springa en runda efter jobb, innan middag på jobbet. Hur många löparskor låg i min ryggsäck? En!
Blev inte nåt sprunget, näh, men näsan rinner på mig så det kanske var lika bra. Surt!
Med andra ord kan man ha för få löparskor, men aldrig för många? ;)
Jag ska bara lägga barnen och sen blir det "båda broarna", dvs ca 17-18km! Kallt idag (2 grader) så det blir full mundering! ;)