Zezzan skrev 2012-11-07 20:30:04 följande:
Åhhh vilken modell är det du har? För när jag läst om dem står att de är smala. Mycket därför jag varit skeptisk.
Oj. Mina är ju sen förra säsongen.. Kolla med en löpaffär!
Tänk bara på att det är lågprofil på deras skor. Jag fick en osannolik träningsvärk i vaderna samt lite ont i början. Nu har jag ett par skor m 4mm dropp och ett par pegasus (8 el 10mm) så jag hoppas att mina ben ska var alite mera vana denna säsongen!
Jättesköna att springa med! MEN det kändes konstigt attr kunna sula på nerför när man såg ien! Mentalt tog det emot att lita så på skorna..
PerG skrev 2012-11-07 20:35:21 följande:
Jag har precis skaffar ett par Icebug Anima Bugrip, men jag har inte hunnit testa dem än. Dyra ja, fast jag köpte med rabatt och fick dem för ca 1300:-..
Ja det var halkigt imorse! Såg en tjej som drog i backen på cykel och jag höll på att vurpa med cykeln flera gånger.. Dags att kränga på dubbdäcken på cykeln snart tror jag...
Har äntligen lämnat förkylningar och sånt som hindrat löpningen en del de senaste 2 veckorna!
Idag blev det ett lunchpass med en kollega... Jag fick agera hare och farthållare och det blev ca 6.5km med 4:40-tempo i snitt, och det kändes riktigt bra. Kollegan var nöjd med att jag drog henne till ett personbästa på 5km.. ;)
Ska nog snart ge mig på ett eget försök till personbästa på 5km inom den närmsta veckan. Senaste rekordet är 20:51 så jag hoppas klämma ner det till 20:40! Och så ska jag nog pressa ner min 10km tid under 44:30 (gamla tiden är 44:40). Innan året är slut siktar jag på sub44 (i värsta fall får det bli på Sylvesterloppet på nyårsafton!.. ;)
Det ska jag med springa! JAg vill ner mot samma tid.... Sub 45..