• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • PerG

Sådär! Jag skippade dubbskorna idag och det var rätt beslut eftersom det inte var så halkigt! Första 4 varven gick jättebra då jag fick draghjälp av en tjej som skulle springa halvmaran (alla startade samtidigt och det var bara antalet varv som skiljde åt).

Efter 6 varv (ca 30km) började stumheten i vaderna sätta in och jag tappade helt fart och ork. Kämpade mig in i mål på 4:10 vilket inte var vad jag hoppades på men är nöjd ändå!

Nu är jag helt slut och går som om jag behövde rullator! ;)

• Zezzan
    PerG skrev 2012-12-08 19:45:34 följande:
    Sådär! Jag skippade dubbskorna idag och det var rätt beslut eftersom det inte var så halkigt! Första 4 varven gick jättebra då jag fick draghjälp av en tjej som skulle springa halvmaran (alla startade samtidigt och det var bara antalet varv som skiljde åt).

Efter 6 varv (ca 30km) började stumheten i vaderna sätta in och jag tappade helt fart och ork. Kämpade mig in i mål på 4:10 vilket inte var vad jag hoppades på men är nöjd ändå!

Jag tycker du är grymt duktig. Heja heja
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • PerG

Välkommen!

Mikah skrev 2012-12-08 20:28:54 följande:
    Här vill jag vara med.

• PerG

Tackar!! ;)

Zezzan skrev 2012-12-08 19:48:13 följande:
    Jag tycker du är grymt duktig. Heja heja

Jespis skrev 2012-12-08 19:53:39 följande:
    Heja Per! Bra jobbat!

• MissKaos
    PerG skrev 2012-12-08 19:45:34 följande:

Bra jobbat!!

Själv har jag ont i hälen- Fan ta plantaris facit. Nåväl, bara att vila ett tag då.
    Vis ak tydligen få snöstorm imorgon 5-10cm snö ska det komma så det är väl ändå inte springbart. Gymmet idag. Ngt måste man ju göra..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Jespis

Går från förkylning till förkylning, men idag kom jag ut på en knapp 9km runda (runt berget här på Frösön) i uppfriskande -11 grader. Med långkallingar under tightsen blev det ändå i svalaste laget. Tror att tomten får ta och komma med något varmare för benen och rumpan!

• MissKaos
    Jespis skrev 2012-12-09 20:34:08 följande:
    Går från förkylning till förkylning, men idag kom jag ut på en knapp 9km runda (runt berget här på Frösön) i uppfriskande -11 grader. Med långkallingar under tightsen blev det ändå i svalaste laget. Tror att tomten får ta och komma med något varmare för benen och rumpan!

Jag har ju inte fått testa mina nya trosor i ull, med windstopper i grenen. Dom ska vara innanför långkallingarna och tightsen...

Kan någon bara tvinga mig att löpvila denna veckan och hoppas hälen + stukningen ger sig med det?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Jespis

Klickade just hem ett par Salomon vintertights och ett par Icebreaker handskar i merinoull. Gillar verkligen inte att frysa!

Svar på tråden Löpartråden 13