Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Sådär! Jag skippade dubbskorna idag och det var rätt beslut eftersom det inte var så halkigt! Första 4 varven gick jättebra då jag fick draghjälp av en tjej som skulle springa halvmaran (alla startade samtidigt och det var bara antalet varv som skiljde åt).
Efter 6 varv (ca 30km) började stumheten i vaderna sätta in och jag tappade helt fart och ork. Kämpade mig in i mål på 4:10 vilket inte var vad jag hoppades på men är nöjd ändå!
Nu är jag helt slut och går som om jag behövde rullator! ;)
Heja Per! Bra jobbat!
Här vill jag vara med.
Välkommen!
Tackar!! ;)
Går från förkylning till förkylning, men idag kom jag ut på en knapp 9km runda (runt berget här på Frösön) i uppfriskande -11 grader. Med långkallingar under tightsen blev det ändå i svalaste laget. Tror att tomten får ta och komma med något varmare för benen och rumpan!
Klickade just hem ett par Salomon vintertights och ett par Icebreaker handskar i merinoull. Gillar verkligen inte att frysa!