Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Någon av er som använder garmin connect? I onsdags då jag laddade upp mitt pass fungerade det precis som det skulle. idag kommer jag ej åt det nya passet. Hmmm Någon annan som har problem?
Och där fungerade det äntligen efter närmre 30 minuters försökande ![]()
Jag letar en ordentlig rosa reflexväst. Någon som vet vart jag kan få tag på det?
21km igår och tungt gick det. Trodde att fem dagars vila från träning skulle göra benen pigga, men icke.
Laddade för intervaller inomhus ikväll, men kräksjuka satte p för de planerna..
Igår blev det 9 km runt sjöarna, och tidspress fick ner km-tiderna till 4.31 min/km. Hade inte sprungit sedan i fredags och det märktes, de sista tre km gick i under 4.20-fart. Löpvila kan vara mumma för benen, så konstigt, Marcus, att du kände dig sliten. Tränat annat?
Vad säger ni om löpning med hosta? Jag hostar inte hela tiden men är härligt torr i luftrören och hostar bara torrt.
/Springsugen
Åhhh jag vill oxå ut och springa. Hade jordens magsjuka i helgen. Känner mig fortfarande helt sänkt av den.