Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
och på tal om styrketräning var jag laddad imorse och tog fram träningskläder. Tänkte cykla till gymet på lunchen och träna. Men så kollade jag imorse och idag öppnar de kl 15. Ridå! Så trist när man är laddad. Men imorn blir det lunchpass spinning för min del och i helgen ska jag spring ett lite längre pass. :)
Hittade en annan riktigt bra länk som kan vara bra att läsa i förebyggande syfte
http://www.sct.nu/traning/traningslara/itb/itbartikel.htm
Hej. Någon som minns mig...
Min träning har legat nere nästan helt på sistone på grund av skador och till följd av det tappad motivation. Att jag träffade kärleken och tyckte det var roligare att komma hem till soffan och umgås hjälpte väl inte heller. Tänkte i alla fall komma igång på allvar igen nu. Även om löpningen fortfarande inte direkt fungerar på grund av skador så finns det en hel del som fungerar att göra. Men jag kan nog behöva lite peppning och det brukar den här tråden vara bra på :)
Stenfalk! Vår übertriathlet! Du är saknad! Stor kram..
Jag har nog allt tänkt på dig många gånger, så himla kul att se dig igen! Blir det fortsatt sim- och cykelträning då, eller? Klart vi ska peppa igång dig igen, jag kommer ihåg hur grymt motiverad du var när du persade på simdistanserna gång efter annan, vill du ha stöd så har du, precis som du skriver, kommit till helt rätt tråd!
Isold: Grattis till huset. Instämmer i det Rövardotter skriver, vill veta mer!
Rövardotter: Ah, men du är igång nu, och det känns bra. DET är viktigt..
Ikväll blir det teknikträning/backintervaller med min löpcoach. Lyx. Förmodligen trött i morgon.
I morgon har jag så fyra timmar att fördriva när lilltösen skolas in, det blir träning, lunch på stan och födelsedagspresent åt mannen.
Kattstugan: Inte nog med att ni vann mixklassen på Vertex, jag såg minsann att ni tog hem båda bergspriserna..
Stenfalk: Välkommen tillbaka! Jag är ju gammal simmare och vi har en del triathleter här i stan. Kankse vore något för mig nu? Häng på här i tråden så ska du se att motivationen vänder. Det går alltis upp och ner.
isold: Jag är också jättenyfiken. Ska ni flytta från stan eller bara byta hus? Du får inte försvinna nu, jag börjar ju snart bli modig nog att träffa dig. (och kanske försöka hänga på nån gång!) ![]()