Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Förresten....jiiiih. Sprang 4,5 km på löpbandet - 21:55. Det går att pressa betydligt. Hade ju haft ett uppehåll på nästan fyra månader och började om för några dagar sedan. Började med 2 km och har ökat med 0,5 km varje gång. Målet är att varje pass ska vara minst 10 km. Snart är jag där :)
Vad får ni för resultat på cooperstestet? På 12 min sprang jag 2,5 km.
Om några veckor kommer jag att springa både snabbare och längre, formen känns som den är på uppåtgående.
Sitter och tittar på världsrekordförsöket på 12 timmar på löpband live
Ja världsrekordet är slaget nu ska hon "bara" springa fram till kl 19 så får vi se hur många km det blir
Skjivstång/spinning i tisdags (+ 15min rodd) har en träningsvärk som inte går av för hackor idag..
Sprang 5,6 km i måndags, Aj. Bätter nu!
Ska evt ut när gubben kommer hem men jag är så trött att jag ser stjärnor.. Imorgon gymmet.
Måtte denna fotskada ge sig snart. Jag är så springnödig. Har MASSOR med spring i benen jue.
Jag har träningsvärk konstant nästan.. Sen jag började på gym så har jag visst hittat muskler jag knappt visste att jag hade och de är inte vana att tränas.. ;)
Hoppas foten blir bättre snart nu då!
Har lyckats få till en ganska bra träningsvecka utan minsta påverkan på "familjetid" (förutom skidhelgen i Långberget då).
I måndags blev det 14km sent på kvällen när alla sov. I tisdags bodypump på lunchen och sen 5km snabbpass sent på kvällen. I onsdags blev det styrketräning på lunchen och i torsdags 6km snabbpass på lunchen med backintervaller på slutet!
Och utöver det cykling till/från jobbet 2*7.5km varje dag med dubbdäck = tuuuungt...
I helgen hoppas jag få in ett ca 10-15km pass och ett styrketräningspass alt. gruppträning med frugan, med barnen på gymmets barnpassning!