• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Zezzan
    MissKaos skrev 2013-04-03 20:34:50 följande:

OM du vill starta i grp 8 ist så ta min lapp.. kl 14 ca
    Snäll du är.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Waimea

Startgrupp 3 för mig, samma som förra året. Vi hade Varvet-träning m löpklubben igår, över 100 deltagare. Maffigt. Miss Kaos: Ha ha, ja, du har lite rätt i att man inte får strypa gravida. Men jag vilar inte. Inte än i alla fall. PerG: Startled?

• PerG

Jag missade 3:an och hamnade i 4:an. De verkar ha tajtat till seedningen lite i år fast det verkar som de lagt in en extra grupp före Team Guld så det är nog därför också...

Får väl helt enkelt springa fort i år så jag kommer till 3:an nästa år! ;).. 1:35-1:36 nånstans skulle inte vara fel, men vi får se hur närmsta månaden utvecklar sig!

Waimea skrev 2013-04-03 22:13:34 följande:
    Startgrupp 3 för mig, samma som förra året. Vi hade Varvet-träning m löpklubben igår, över 100 deltagare. Maffigt. Miss Kaos: Ha ha, ja, du har lite rätt i att man inte får strypa gravida. Men jag vilar inte. Inte än i alla fall. PerG: Startled?

• Waimea

Hu, nu känner jag pressen. Du har blivit snabb, din rackare.. Får se vad jag kan prestera på Växjöloppet, lär bli en bra värdemätare inför Varvet.
    Tur du startar i 4:an så att du inte kan springa om mig   Det kommer förresten att gå ett seedningslopp i Växjö den 31 augusti om du skulle behöva.

• xmarcusx
    PerG skrev 2013-04-03 22:38:33 följande:
    Jag missade 3:an och hamnade i 4:an. De verkar ha tajtat till seedningen lite i år fast det verkar som de lagt in en extra grupp före Team Guld så det är nog därför också...

Får väl helt enkelt springa fort i år så jag kommer till 3:an nästa år! ;).. 1:35-1:36 nånstans skulle inte vara fel, men vi får se hur närmsta månaden utvecklar sig!
    Jag hamnade också i grupp baserat på 1:37 förra året. Tveksamt om jag kan springa så snabbt i år. Måste få in ordentligt med fartuthållighetsträning närmaste tiden.

• Monstermamman

Jag hamnade i grupp 16. Samma gr som pappa och min syrras man.

• Zezzan
    Monstermamman skrev 2013-04-04 18:30:50 följande:
    Jag hamnade i grupp 16. Samma gr som pappa och min syrras man.
    Så kul att springa tillsammans med någon. Jag hamnade så långt bak pga att jag ej seedade mig. hade itne tid att åka till gbg och springa loppet
  • MissKaos
    Zezzan skrev 2013-04-03 20:56:23 följande:
    Snäll du är.

Ja jag kan ju inte!
    TEAM guld, åh jag hade så sett fram emot att springa. Hade jag varit oskadd hade jag nog gjort det med mage och allt. Men nu går ju inte det..

Får knappt igen min tighta GORE jacka längre. Det betyder att det MÅSTE bli vår och varmt nu och kagom med 3/4 thigts och T-shirt/linne.  5km idag. MIsstänker dock att även denna graviditet kommer sluta som ett mf då jag inte längre mår illa. Och inte känner av mer än att det är otroligt jobbigt att springa -mått illa i typ uppförsbackar och fått snigla mig fram. Nu sniglar jag pga allt godis etc. Jaja 5km utan tejp och inlägg. Fotfan kanske repar sig.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Zezzan
    MissKaos skrev 2013-04-04 20:52:33 följande:

Ja jag kan ju inte!
    TEAM guld, åh jag hade så sett fram emot att springa. Hade jag varit oskadd hade jag nog gjort det med mage och allt. Men nu går ju inte det..

Får knappt igen min tighta GORE jacka längre. Det betyder att det MÅSTE bli vår och varmt nu och kagom med 3/4 thigts och T-shirt/linne.  5km idag. MIsstänker dock att även denna graviditet kommer sluta som ett mf då jag inte längre mår illa. Och inte känner av mer än att det är otroligt jobbigt att springa -mått illa i typ uppförsbackar och fått snigla mig fram. Nu sniglar jag pga allt godis etc. Jaja 5km utan tejp och inlägg. Fotfan kanske repar sig.
    Håller tummarna och tror att allt kommer gå bra. jag har inte mått illa under någon av mina graviditeter. 
  • Monstermamman
    Zezzan skrev 2013-04-04 19:56:38 följande:
    Så kul att springa tillsammans med någon. Jag hamnade så långt bak pga att jag ej seedade mig. hade itne tid att åka till gbg och springa loppet

Jo det ska bli riktigt roligt att få göra detta tillsammans med någon i familjen.
    jag sprang seedningsloppet i Mantorp.
Svar på tråden Löpartråden 13