Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Startgrupp 3 för mig, samma som förra året. Vi hade Varvet-träning m löpklubben igår, över 100 deltagare. Maffigt. Miss Kaos: Ha ha, ja, du har lite rätt i att man inte får strypa gravida. Men jag vilar inte. Inte än i alla fall. PerG: Startled?
Jag missade 3:an och hamnade i 4:an. De verkar ha tajtat till seedningen lite i år fast det verkar som de lagt in en extra grupp före Team Guld så det är nog därför också...
Får väl helt enkelt springa fort i år så jag kommer till 3:an nästa år! ;).. 1:35-1:36 nånstans skulle inte vara fel, men vi får se hur närmsta månaden utvecklar sig!
Hu, nu känner jag pressen. Du har blivit snabb, din rackare.. Får se vad jag kan prestera på Växjöloppet, lär bli en bra värdemätare inför Varvet.
Tur du startar i 4:an så att du inte kan springa om mig
Det kommer förresten att gå ett seedningslopp i Växjö den 31 augusti om du skulle behöva.
Jag hamnade i grupp 16. Samma gr som pappa och min syrras man.