• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • PerG
    Monstermamman skrev 2013-04-01 22:05:54 följande:
    Vet ni om det går sj tåg till Gbg varvet? Läste någonstans att det skulle göra det men hittar inget på sj hemsida. Hade så gärna velat åka tåg ner och sedan komma hem på kvällen. Vill gärna inte lämna familjen hela helgen. Och ännu värre missa hela melodifestivalen på kvällen!! När brukar man få reda på start grupperna? Får man starta i en sämre grupp? Tror att jag tack vare min tid på seedningsloppet kommer att hamna i en grupp bättre än min pappa. Hade velat springa med honom! Han har sprungit i säkert 30 år, tack vare honom som jag börjat springa.
    * Ja, det ska gå tåg. Kolla in på den här sidan senare när biljetterna släpps: sjevent.se/

* Startgrupperna får man reda på denna vecka läste jag. Logga in på "Min sida" så kommer det stå där så fort seedningen är klar!

* Ja, du får lov att "gå bakåt" i startgrupperna enligt informationen jag fick för några år sedan. Man behöver inte meddela det på något sätt utan det är bara att ställa sig där (men man bör ju ändå helst starta i den grupp man blivit tilldelad tycker de såklart). Man får såklart inte ställa sig längre fram än man blivit seedad till.

• Monstermamman
    PerG skrev 2013-04-01 22:14:25 följande:
    * Ja, det ska gå tåg. Kolla in på den här sidan senare när biljetterna släpps: sjevent.se/ * Startgrupperna får man reda på denna vecka läste jag. Logga in på "Min sida" så kommer det stå där så fort seedningen är klar! * Ja, du får lov att "gå bakåt" i startgrupperna enligt informationen jag fick för några år sedan. Man behöver inte meddela det på något sätt utan det är bara att ställa sig där (men man bör ju ändå helst starta i den grupp man blivit tilldelad tycker de såklart). Man får såklart inte ställa sig längre fram än man blivit seedad till.  

"Råkade" springa typ 30 s gör snabbt på seedningsloppet, om brytpunkterna för stargrupperna stämmer så kommer jag med minsta möjliga marginal hamna i en startgrupp precis före pappa. Han har peppat mig genom vinterträningen, trots att vi bor på vars sin sida av landet, hade varit roligt att få tävla tillsammans när det väl gäller.
  • Monstermamman

Ursäkta att jag lånar några rader för att prova radbrytning
    läste att det ska funka om man skriver men utan mellanrum .
    test
    test

• Waimea

Miss Kaos: Jag borde ha koll, för jag har jusom läst om ditt skadetrassel, men det var foten du hade ont i, va? Vad är det för ont?

• Waimea
    Waimea skrev 2013-04-02 16:03:29 följande:
    Miss Kaos: Jag borde ha koll, för jag har jusom läst om ditt skadetrassel, men det var foten du hade ont i, va? Vad är det för ont?

Aha! Hälsporre var det ju, minsann. Samma skit som har smugit sig på min fossing, då. Har du några bra tips? Säg inte vila från all löpning i två månader för då stryper jag dig  :-P
  • MissKaos
    Waimea skrev 2013-04-02 16:03:29 följande:

Waimea skrev 2013-04-02 16:07:54 följande:

Aha! Hälsporre var det ju, minsann. Samma skit som har smugit sig på min fossing, då. Har du några bra tips? Säg inte vila från all löpning i två månader för då stryper jag dig  :-P
    V I  L A Det kan bli kronsikt. Det kan ta LÅNGT tid att läka.upp emot 1,5 år.  Jag her tejpat foten det hjälper. (sök på youtube bra filmer dä) Sen kan du testa stötvågsbehandling hos ngn sjukgymnast. Stå på balansplatta.
    Du kan inte med att strypa en gravid kvinna! HA!

Och ja, det är fördjävla jobbigt att inte få springa som man vill.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Zezzan

Jag startar Gbgvarvet då alla andra gått hem Nämligen i startgrupp 24 kl 15.53

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Nelia82
    Zezzan skrev 2013-04-03 15:49:23 följande:
    Då startar vi i samma grupp
  • Zezzan
    Nelia82 skrev 2013-04-03 19:41:59 följande:
    Då startar vi i samma grupp
    Ska du springa tillsammans med någon? Vilken tid satsar du på?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • MissKaos
    Zezzan skrev 2013-04-03 15:49:23 följande:

OM du vill starta i grp 8 ist så ta min lapp.. kl 14 ca
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Löpartråden 13