Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Passerade för övrigt 50 mil 2013 idag.
Google! Nej ett pass / vecka typ,Monns en elitsatsning gjord så.
Har precis kommit hem från mitt andra långpass i livet, 13,7 km på 1h21 min. Förstår dock inte hur jag ska palla av att springa ytterligare 7 km den 18 maj ? Förstår inte heller hur jag ska kunna motivera mig till att hålla tempot?
även om rundan vår seg, tråkig (isen har inte släppt på favoritvägarna) så var det fantastiskt. Solen sken och så såg jag min första tussilago.
mannen har satt igång grillen och ungarna skottar snö från vår altan. Veg korv står på lunchmenyn idag.
Vet ni om det är stor skillnad mellan Lunarfly och Lunarglide? Mina första springskor var ett par nike lunarfly. Alla andra jag köpt efteråt har inte alls fungerat lika bra. Adidas supernova = jag får blåsor om jag springer längre än 5km. Nike pegasus= får helt sjukt ont i benhinnorna efter ca 1km.
Mina lunarfly ser inte fina ut längre och dem har ett hål som växer sig större och större uppe på ena foten därför behövs verkligen nya
När jag letar nu så ser jag lunarglide överallt men inte lunarfly.
Ni som sprungit länge hur lång tid tar det att springa in ett par nya skor? Hade behövt köpa ett par mer asfalt skor men får aldrig tid att göra det.
Jag sprang 20km i mina pegasus innan jag fick råont av dem. Nu klarar jag knappt 1 km i dem