• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • anyXX

Jespis: låter tufft! Jag körde ju långpass i torsdags och gav mig ut på en kort tur idag. Det var segt! För det första var benen sega och för det andra var det väldigt varmt, men jag körde 4 km i ganska hög hastighet ändå. Känner mig nöjd :)

flicka 2008 & pojke 2010
  • anyXX

Kort runda på 3 km idag, fast fort med mina mått mätt. Nu är det vila fram till lördag som gäller:)

flicka 2008 & pojke 2010
  • Erkki

Jag får ont i hålfoten framför hälen... Någon som har en idé vad det kan vara? Endast högerfot! Känner lite att min halvmara är i fara!!!

• xmarcusx
    Erkki skrev 2013-08-06 22:41:42 följande:
    Jag får ont i hålfoten framför hälen... Någon som har en idé vad det kan vara? Endast högerfot! Känner lite att min halvmara är i fara!!!
    Det första jag skulle kolla är skorna. 
  • anyXX

Lycka till ni andra som ska springa i Malmö imorgon!

flicka 2008 & pojke 2010
  • anyXX

2:04 blev resultatet på första halvmaran. Jag är nöjd! Var svalt i början, men sen kom solen fram och då blev det varmt, men det fanns ju gott om vätskekontroller så det vara bara att kämpa på.

flicka 2008 & pojke 2010
  • Chianti
    anyXX skrev 2013-08-10 19:11:02 följande:
    2:04 blev resultatet på första halvmaran. Jag är nöjd! Var svalt i början, men sen kom solen fram och då blev det varmt, men det fanns ju gott om vätskekontroller så det vara bara att kämpa på.
    Grattis!! Solig
    Min egen variant av babystepsen: www.familjeliv.se/Bloggar-9-38/b128698.html
  • Jespis

Hur har det gått idag, Per? Har en kompis som "sprang" också, men jag vet bara att han överlevde eskapaden...

Svar på tråden Löpartråden 13