• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Zezzan

Runkeeper kan du köra intervaller med dock får du inte fram tiderna för de olika delarna av passet. Jag gillade endomondo när jag sprängdes app.

• Monstermamman

Jag är tillbaka! Grymt skönt. Har fuskat med träningen i sommar, tiderna försämrats (km tidern på runt 6 min och supertrött) men idag gick det bättre igen. Vill gärna slå mitt rekord på milen, ska springa tjejmilen om någon vecka och vill så gärna komma under 56.40.

• AnnC

Nu har jag haft ont i halsen i två veckor, om en vecka är tanken att springa midnattsloppet i Gbg. Känns för jävligt! Jäkla halsont som inte går över. Mina intervaller sket sig och målet att springa under timmen har ändrats till att bara kunna ta mig runt, om jag nu kan springa öht.
    Någon som har nåt tips på dunderkur eller nåt så jag blir av med skiten o kan vara med på lördag??

• Emmeliina
    AnnC skrev 2013-08-17 20:04:51 följande:

Nu har jag haft ont i halsen i två veckor, om en vecka är tanken att springa midnattsloppet i Gbg. Känns för jävligt! Jäkla halsont som inte går över. Mina intervaller sket sig och målet att springa under timmen har ändrats till att bara kunna ta mig runt, om jag nu kan springa öht.
    Någon som har nåt tips på dunderkur eller nåt så jag blir av med skiten o kan vara med på lördag??

Vila :/
  • AnnC

Har jag gjort i två veckor, går upp o ner hela tiden. Jäkla dagisbaciller. Började så klart i samband med inskolning för dottern. Nästan så jag vill gråta, har ju sett fram emot detta!!

• Emmeliina
    AnnC skrev 2013-08-17 20:22:39 följande:

Har jag gjort i två veckor, går upp o ner hela tiden. Jäkla dagisbaciller. smile4.gif Började så klart i samband med inskolning för dottern. Nästan så jag vill gråta, har ju sett fram emot detta!!

Kanske ska kolla så du inte fått halsfluss eller nåt? Eftersom du haft ont så länge.
  • AnnC

Fast det gör inte jätteont bara lite. Men tillräckligt så jag inte vågar springa.

• Themis

8+7+6 km gjorda i veckan.

I morgon är det upp till bevis med 13 km....  Foten i munnen

Om jag klarar det så blir det ett träningsrekord för mig.

Jag är allseende, åttaarmad och kan radera ditt nick med ren tankekraft, utan att ens vara moderator. Tror vissa i alla fall..
  • Themis
    AnnC skrev 2013-08-17 20:04:51 följande:
    Gurgla med Listerine total care varannan timme hela din vakna tid. Ett par minuter tills det svider rejält.

Dödar halsfluss för mig i alla fall, har inte behövt antibiotika sen jag började med det vid "bakteriehals".
    Jag är allseende, åttaarmad och kan radera ditt nick med ren tankekraft, utan att ens vara moderator. Tror vissa i alla fall..
  • AnnC

Å fy fan.. Hade listerin hemma (aldrig använt själv förut) och provade. fy vad starkt det var!! Klarar inte att gurgla.. Men låter ju vettigt.
    Kanske ska testa sprit då gör det ju inget att man sväljer iaf. Risk för att man blir alkoholist dock
    Tack för tipset! O lycka till med 13 km

Svar på tråden Löpartråden 13