Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Runkeeper kan du köra intervaller med dock får du inte fram tiderna för de olika delarna av passet. Jag gillade endomondo när jag sprängdes app.
Jag är tillbaka! Grymt skönt. Har fuskat med träningen i sommar, tiderna försämrats (km tidern på runt 6 min och supertrött) men idag gick det bättre igen. Vill gärna slå mitt rekord på milen, ska springa tjejmilen om någon vecka och vill så gärna komma under 56.40.
Nu har jag haft ont i halsen i två veckor, om en vecka är tanken att springa midnattsloppet i Gbg. Känns för jävligt! Jäkla halsont som inte går över. Mina intervaller sket sig och målet att springa under timmen har ändrats till att bara kunna ta mig runt, om jag nu kan springa öht.
Någon som har nåt tips på dunderkur eller nåt så jag blir av med skiten o kan vara med på lördag??
Nu har jag haft ont i halsen i två veckor, om en vecka är tanken att springa midnattsloppet i Gbg. Känns för jävligt! Jäkla halsont som inte går över. Mina intervaller sket sig och målet att springa under timmen har ändrats till att bara kunna ta mig runt, om jag nu kan springa öht.
Någon som har nåt tips på dunderkur eller nåt så jag blir av med skiten o kan vara med på lördag??
Har jag gjort i två veckor, går upp o ner hela tiden. Jäkla dagisbaciller.
Började så klart i samband med inskolning för dottern. Nästan så jag vill gråta, har ju sett fram emot detta!!
Har jag gjort i två veckor, går upp o ner hela tiden. Jäkla dagisbaciller.
Började så klart i samband med inskolning för dottern. Nästan så jag vill gråta, har ju sett fram emot detta!!
Fast det gör inte jätteont bara lite. Men tillräckligt så jag inte vågar springa.
8+7+6 km gjorda i veckan.
I morgon är det upp till bevis med 13 km.... 
Om jag klarar det så blir det ett träningsrekord för mig. ![]()
Å fy fan.. Hade listerin hemma (aldrig använt själv förut) och provade. fy vad starkt det var!! Klarar inte att gurgla.. Men låter ju vettigt.
Kanske ska testa sprit då gör det ju inget att man sväljer iaf. Risk för att man blir alkoholist dock
Tack för tipset! O lycka till med 13 km