Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Här är förresten filmen från årets upplaga!
">
Bra gjort ni som berättat om lopp ni sprungit. Inspirerande läsning!
Njöt av ca 45 min löpning i härligt regnfräsch skog idag.
Jag körde en repris och tog med mig barnen ut till elljusspåret idag. De fick äta sin frukost i en mysig glänta medan jag sprang tre varv. Alla lika glada!
Idag har jag slagit rekord, 28km på 57 min!!! Kanske ska ställa upp i VM?!
hade verkligen velat veta hur långt jag sprang idag och så krånglar gps, lite roligt att se på kartan, jag har enligt den varit på många platser och sprungit samt tagit några rejäla hopp över vatten och tågbanor.
Hihi så där gjorde Runkeeper för mig oxå. Gå in på jogg och mät upp sträckan där
Ni som är eller har varit gravida, hur länge orkade ni jogga innan bf?
Började jogga mer seriöst i April i år och har den senaste veckan märkt att jag stigit upp ett trappsteg i nivå. Sprang en mil på rekordtid (vilket inte säger särskilt mycket) i tisdags utan att ens bli särkilt trött och sänkte mitt personbästa på en 7,5 km slinga jag brukar köra med en och en halv minut igår. Riktigt kul när man märker att något faktiskt händer.
Ni som är eller har varit gravida, hur länge orkade ni jogga innan bf?
Hur snabbt springer ni milen på? Jag gjorde det för första gången förra veckan på 1 timme och 11 minuter och har en kompis som gör det på 52. Kan inte för allt i världen förstå hur man kan göra det så mycket snabbare :p
Men ja hur snabbt springer ni milen nu och hur snabbt gjorde ni det första gången ni sprang och hur länge sen är det?