Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Men det är långt kvar till mål om jag ska klara 42 km.
En fråga som kanske någon har svar på här. När jag körde i söndags så fick jag som en svidande känsla i vaderna mot slutet, nästan som att musklerna (ja. det lilla som finns i mina sparv-ben) var för korta. Är det begynnande kramp? Vätskebrist? Bara otränad helt enkelt? Någon som känner igen känslan?
JIPPI idag klarade jag 10km
Skulle egentligen bara springa 9 km men det gick som det gick ![]()
Hurra! Nu går det undan Zezzan!
Hurra! Nu går det undan Zezzan!
En fråga som kanske någon har svar på här. När jag körde i söndags så fick jag som en svidande känsla i vaderna mot slutet, nästan som att musklerna (ja. det lilla som finns i mina sparv-ben) var för korta. Är det begynnande kramp? Vätskebrist? Bara otränad helt enkelt? Någon som känner igen känslan?
Jag fyllde inte på med någonting, som vanligt Per G. Börjar ana att det är där felet ligger. Nån vidare fart höll jag dock inte, snittade 6,19 per km.
Min mage har inte varit sig lik sen dess. Småkramper och svullen. Den hamnade i olag tror jag.
Det är Stockholm Maraton ja, blev anmäld av käre maken. Hepp.
Betyder det tror du PerG, att med energi och vätska kan jag ta mig i mål? Jag är mycket tveksam själv.
Imorgon ska jag springa lopp. Eller jag blev headhuntad till ett stafettlag då de saknade personer att springa några distanser. Min distans är den nästlängsta med sina 2.3km. De andra i mitt lag brukar tydligen inte springa och knappt träna. så vi kommer nog inte komma så bra. Men kul att vara med iallafall
Det grejar du lätt i Zezzan