Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag förstår Jespis.
Igår blev det 7 km i lite snabbare tempo än tidigare. Benen var riktigt pigga.
Har ni sportsglasögon och isåfall vilka?
Nej, avskyr att idrotta med glasögon. De du testade och visade på instagram och i bloggen var dock coola. Gillar prylar och kände efter om jag måste ha ett par, men nej. Haha! Men de var snygga på dig, så DU måste nog, Zezzan!
Mina ögon tåras enormt just när jag springer i terräng. Vet inte varför men det kanske har att göra med att man stirrar och väldigt fokuserad på marken hela tiden. Har tänkt prova med glasögon i terränglöpning just därför men inte fått tummen ur.
På asfalt har jag inte känt något behöv direkt..
Har ni sportsglasögon och isåfall vilka?
har ett par adidas glasögon kommer inte ihåg vad modellen heter. Men är inte jättenöjd de skaver vid näsroten när jag springer långt s
Har blivit 12,5 km x3 den här veckan med lilleman i vagn halva sträckan :D
Jag springer med mina vanliga glasögon rätt ofta och det går bra, men specifika löparglasögon har jag ej.
Försökte mig på nåt nytt igår. Backintervaller, men med en tävlingssugen 8-åring i hasorna blev det inte jag tänkt. Hon surade ur varje gång jag sprang om henne.
På vägen hem lyckades jag få in henne på att springa lite intervaller med lyktstolparna som riktmärke, men nåt bra pass blev det ju inte.
I eftermiddag blir det milen. Sen nåt löp till och vila inför nästa helg Hujedamig.
Nu börjar jag bli nervös inför maran och då kommer de dumma frågorna.
Utlovat just nu är 13 grader och lite regn. Perfekt för mig, men om det svänger om blir 17 grader och gassande sol. Vad är svalast att ha på sig då?
Vid 17 hade jag valt linne och korta tajts eller shorts!
Nu börjar jag bli nervös inför maran och då kommer de dumma frågorna.
Utlovat just nu är 13 grader och lite regn. Perfekt för mig, men om det svänger om blir 17 grader och gassande sol. Vad är svalast att ha på sig då?
Följdfråga då, tajt linne eller löst sittande linne?
Nerver, nerver..