• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Duckan

Jag tog det riktigt lugnt för att känna efter. Kommer görs detsamma på loppet. Struntar i tiden, målet är att komma i mål.

• Zezzan
    Duckan skrev 2015-05-15 15:31:14 följande:

Det blev 3 mil idag. Gelé och vätska var nyckeln. Det känns lovande!

Super bra jobbat. Jag är AVIS  
  • Jespis

Blev långpass idag i alla fall - vi ska nämligen få SNÖ imorgon! What?! 12 km i snöslask är aldrig kul, men i maj är det dessutom ett hån!

Hur som helst kändes det bra i kroppen, så jag är nöjd!

• Zezzan

Imorgon blir det nog ingen träning här. Däremot blir det att gå i tåg, vifta med flaggor och äta glass hela dagen lång. Hipp Hurra för 17 maj

• Michael 310

sprang 20x1 min 17km/h fart 30 vila igår. gristungt men skönt efteråt! blir nog ingen mer träning den här jobbturen. proppmätt idag och imorgon är det nationaldagsbingo ;)

• Duckan

Gratulerer med dagen Zezzan! Jag tänkte gå i tåget med mina vänner, men det ösregnar.

• Jespis

Ledig dag idag. Har sovit som en kratta, men laddar för att göra ett fartlekspass. Gillar ni fartlek? Jag måste köra den styrda varianten på klocka (30-60-90-120-120-90-60-30s med 60s lugn jogg mellan varje sekvens) - annars känner jag mig som Phoebe i Vänner... 

<iframe width="560" height="315" src="www.youtube.com/embed/6HuqNdQJSTY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

• Jespis

Lite roligare intervallträning - inte lika strikt och mer lustfylld. Lite mer Phoebe-running...

Svar på tråden Löpartråden 13