Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag tog det riktigt lugnt för att känna efter. Kommer görs detsamma på loppet. Struntar i tiden, målet är att komma i mål.
Och galet nog mår kroppen toppen!
Det blev 3 mil idag. Gelé och vätska var nyckeln. Det känns lovande!
Blev långpass idag i alla fall - vi ska nämligen få SNÖ imorgon! What?! 12 km i snöslask är aldrig kul, men i maj är det dessutom ett hån!
Hur som helst kändes det bra i kroppen, så jag är nöjd!
Imorgon blir det nog ingen träning här. Däremot blir det att gå i tåg, vifta med flaggor och äta glass hela dagen lång. Hipp Hurra för 17 maj ![]()
sprang 20x1 min 17km/h fart 30 vila igår. gristungt men skönt efteråt! blir nog ingen mer träning den här jobbturen. proppmätt idag och imorgon är det nationaldagsbingo ;)
Gratulerer med dagen Zezzan! Jag tänkte gå i tåget med mina vänner, men det ösregnar.
Ledig dag idag. Har sovit som en kratta, men laddar för att göra ett fartlekspass. Gillar ni fartlek? Jag måste köra den styrda varianten på klocka (30-60-90-120-120-90-60-30s med 60s lugn jogg mellan varje sekvens) - annars känner jag mig som Phoebe i Vänner...
<iframe width="560" height="315" src="www.youtube.com/embed/6HuqNdQJSTY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Aldrig provat fartlek så ingen koll på vad det är
Lite roligare intervallträning - inte lika strikt och mer lustfylld. Lite mer Phoebe-running...