Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Woop woop super bra jobbat Duckan. Grattis till genomförd mara
Då var det gjort. Jag klarade maran men på sämre tid än vad jag hoppats. Knän och fötter är intakta.
Åh, tack!
Jag är redan taggad på en till omgång, men önskar bättre väder då.
Grymt jobbat! Förstod att det var jobbigt väder men nu kan det ju bara bli bättre nästa gång!? ;). Funkade mage och energi bra då?
Första maran är ju ofta en testomgång, så det är bara att leta upp nästa lopp nu då! ;)..
Åh, tack!
Jag är redan taggad på en till omgång, men önskar bättre väder då.
Allt funkade förutom farten PerG
Har haft en riktig skitdag på jobbet. En låång en. Orkade inte springa. Regnar gör det också. Mycket. Men det är ju då man SKA, så jag värmde upp 3km, sprang 4x1000m i 4:45-tempo och 2 km nedjogg. På slutet gick det inte att bli blötare - man når ju jämnvikt till sist... Och nu, nyduschad och nerbäddad framför tv:n, känns det ju så himla mycket bättre!
Skönt att passet blev bra Jespis.
Grattis till genomförd mara Duckan :)
För egn del går träningen käpprätt åt helvete, Lillgrabben fortsätter dra hem varenda sjukdom han kan hitta från dagis.. Och naturligtvis åker vi föräldrar på allt med.. Förra veckan dunderförkylning och feber, den här veckan ögoninflamation feber och halsont :/
Jag vill SPRINGA igen :( :( :(
06:03 Ska springa. Måste bara ta mig ur sängen först... Sen är det jobb till kl 22 ikväll, vaktar niornas dans. Betygen är satta, men kvällsjobbet består! / trött trött trött lärare
Skippade gårdagens tröskelpass (4x2,5 km, med uppvärmning och nedjogg 14 km) pga ösregn. Lite mesigt, men jag hatar att bli blöt om fötterna... Vaknade till sol och nytt hopp om både liv och löpning.
Gav mig ut 2,5h efter frukost och det kändes så bra - och ganska kul. Tills det högg till i sidan - håll... Var flera år sedan jag hade det senast. Vad gör ni när det händer? Varför händer det?