Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag håller tummarna Jespis!
Dottern har varit sjuk mycket och nu blev min mamma sjuk så jag har lite baciller att mota. Brukar gå bra.
Känner av höfterna efter en tvådagarstur, men det är väl som det ska efter mitt uppehåll.
Kan bara bli bättre!
Känner mig piggare och tog en PW medan sonen spelade fotboll. Imorgon vete 17 om jag får till någon träning, men jag ska försöka! Borde kunna springa medan dottern simmar - om jag inte måste jobba en stund...
Jag köpte nya skor igår! Snygga om jag får säga det själv. Snabba vet vi ej ännu
Ska inviga de i helgen.
Sprang medan dottern simmade i torsdags, men först fick vi stå och frysa i lite mer än en halvtimme för att låset krånglade när simtränarna försökte öppna. Sprang 5 km i alla fall, känns ju snopet när man bytt om och allt!
Idag är dottern bjuden på kalas i Friskis lokaler, så jag planerar för 2h i gymet! Tjoho!
Jag sprang 5,3km ute idag. Var isgata på ett par ställen, irriterande!
Var på gymet igår. Styrkan gick bra, men kände mig matt och olustig på löpbandet. Efter 10 min kände jag att det fick vara bra, så jag ställde på 8% lutning och gick raskt i stället - det gick bättre.
Idag skiner solen och jag gav mig ut på 500m-intervaller. Mitt favoritpass!
13 plågsamma kilometer dagen efter brakfest. Inte mitt roligaste löp kan man säga.
Liksom förra onsdagen kämpar jag mot en förkylning idag. Morr! Får avstå gymet, men passar på att fasta. Tänker inte låta virus vinna!
Lite samma här Jespis. Hade ont bakom örat och nu lite känningar i halsen. Tog bandet igår, några km + några intervaller. Tänkte köra milen ikväll, men får se vad orken säger.
Har liksom inte tid att vara sjuk för nu tickar dagarna på och jag har inte något vidare flås för långlöp att tala om. *Ingen stress, det är några månader kvar till 4 juni*
Milen blev det. Den långsammaste sen..jag vet inte när?
Benen känns trötta och tunga, inte med på noterna alls.