Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Fy!
Här var det ju bara en våldsam knäppgök - inget våldtäktsförsök. Ja, bara... Men ni fattar! Jag blir så arg och ledsen över att min trygghetsbubbla slogs sönder. Jag är annars aldrig rädd när jag är ute - men nu är jag ju det...
Men Jespis!! Det där inlägget har jag missat helt!! Fruktansvärt!!
Jag som är rädd av mig springer verkligen bara på ställen och tider där det är mycket folk i farten.
Har en kompis som springer i skogen sent på kvällarna med musik i öronen. Hon är inte rädd, men jag blir lite irro på henne. Dumt att ta risken säger jag.
Fredag och det betyder GRIT för mig.
Ville gå på Friskispass, men logistiken stämde inte. Snörade i stället på mig mina Ice Bugs och sprang 10 km. Fantastiskt vackert och helt underbart trots -17. Lycka!
Sprang ute idag, men tyckte fötterna domnade av kylan ! För att inte tala om lungorna , så det blev inte så långt! Imorgon tar jag gymmet :)
Var på gymmet i 2h idag. Det tar tid att köra igenom hela kroppen och springa på bandet - men så skönt! Stretchade i ca 20 min också - ljuvligt!
7 km på bandet idag. Hade för avsikt att köra längre, men min trasslande mage sa nej.
Ute imorgon medan dottern har träning. Hinner med 8 km då.
Jag var på Intervall Flex på Friskis. 30 min puls och 30 min stretch - helt underbart jobbigt! Jobbar alldeles för mycket den här veckan, så jag vet inte riktigt hur mycket mer det blir före helgen...
Körde milen idag, inne i stan. Många små backar, folk i farten och rödljus, men kroppen kändes okej i alla fall.
Här blev det 30 min på Crosstrainern idag, när de två yngsta gick och lade sig och maken tränade 11-åringens innebandylag. Bättre än inget, men booooring! Fast, jag lyssnar på Ensam på Mars (The Martian) och den är SÅ bra!
Hade en skitdag (skitvecka) och hade behövt en löptur idag. Tänkte passa på medan sonen var på futsal-träning, men -17 ute... Tog en rask promenad i stället och det är ju inte lika tillfredsställande...