Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
12 soliga km i 5:35-tempo. Pulsen låg runt 155 och jag var nära Runners High idag!
Låter underbart Jespis
Tog med mig sonen till elljusspåret och tänkte att vi skulle ta ett varv. Hans rekord från förra sommaren var 2,5 km och spåret är 2,4. Vi bestämde efter halva rundan att vi tar en extrasväng så det blir 3 km. Eller fortsätter så långt vi orkar på andra varvet. Men det blir ju 4,8 - larvigt. Så vi sprang 200 m till. Tjoho! 5 km i underbart väder med min 11-åring. Gick i 6:35-tempo ungefär, men då pratade han oavbrutet trots att det bitvis är ganska kuperat. Underbart!
Perfekt när barnen kan vara med Jepsis!
Min 9-åring vill gärna vara det, men inte riktigt så vass ännu. Hon klarar 4 km i lugnt tempo. Kanske kan haka på mig nu när jag idag startar om med löpningen. Skräckblandad förtjusning, speciellt efter en veckas semester med allt vad det innebär.
Jag ska göra mina övningar före och efter pass sa naprapaten och känna efter hur mina turer går.
Zezzan, kul att se dig igen. Jag tror att du får snurr på farten och armen fortare än du tror.
Jag ska INTE ta ut någon seger i förskott. Men.
Igår provade jag 4 km och det kändes ingenting i benet. Däremot var konditionen helt ur slag och jag svettades som en tok i värmen. Det betyder att det finns hopp för mig nu.
4km efter tt långt uppehåll är bra Duckan. Jag klarade som sagt typ 500 meter hahaha.
Här har jag fått jordens förkylning och ligger helt däckad i sängen. Orkar inte ens ta mig ner till köket för att laga mat. Så var det med den comebacken. Jaja bara att samla nya krafter så fort jag blivit frisk
Zezzan, vi ska nog inte jämföra situationer då min paus är en piss i Mississippi i jämförelse, men tack för peppen. Den behövs alltid!
Krya på dig!
Äh vadå jag har ju bara flyttat på en hyfsat stor muskel och pumpat upp ett bröst
Ligger i soffan och dricker citronvatten och hoppas snoret ska lossna. Helt sjukt att man kan ha så mycket snor i näsan. Känns typ omänskligt ![]()
Provade några få intervaller på bandet igår i lite snabbare tempo. Kändes ingenting då heller. Mycket lovande det här.
Ska prova nöta asfalten imorgon igen.
Provade några få intervaller på bandet igår i lite snabbare tempo. Kändes ingenting då heller. Mycket lovande det här.
Ska prova nöta asfalten imorgon igen.